מינויים

חברת מרפאט הישראלית במינוי מסקרן: זו סמנכ"לית השיווק החדשה

דניאל רחום מונתה לסמנכ"לית השיווק של חברת מרפאט (marpet), זאת לאחר ששימשה עד לאחרונה בתפקיד סמנכ"לית השיווק של קבוצת movement ולפני כן של קבוצת רולטים
מערכת ice | 
דניאל רחום (צילום אסף לב)
דניאל רחום מונתה לתפקיד סמנכ"לית השיווק של חברת מרפאט (marpet). רחום שימשה עד לאחרונה בתפקיד סמנכ"לית השיווק של קבוצת movement ולפני כן של קבוצת רולטים, וכעת היא עוברת ל-marpet.
marpet הינה חברה אשר מציעה שירותי בריאות לבעלי חיים במודל חדשני והנה החברה המובילה בתחום בישראל. רחום (39), בעלת תואר ראשון בכלכלה ותואר שני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק, מגיעה עם ניסיון רב בעולם השיווק של מעל 15 שנים.
כיום מבינים כל מי שבבעלותו חיית מחמד- כלב או חתול, שבדיוק כמו שיש קופות חולים, ביטוחים משלימים וביטוחי בריאות לנו בני האדם, אין שום הגיון לא לדאוג לכיסויים הרפואיים עבור חית המחמד שלך.
מרפאט הנה החברה היחידה שתמורת סכום חודשי קבוע למעשה משלמת ישירות לווטרינר במקום הלקוח על כל השירותים הרפואיים המכוסים דרכה כולל למשל חיסונים, בדיקת וטרינר, ניתוחים, אשפוזים, בדיקות מעבדה, בתי חולים, רפואת חירום 24/7  ועוד.
מרפאט עובדת עם מגוון וטרינרים בפריסה ארצית שניתן לקבל אצלם את השירות ולמעשה להיות עם ראש שקט שחית המחמד שלך מקבלת את הטוב ביותר וללא חשש כלכלי של הוצאות.
בנוסף במרפאט פיתחו באופן בלעדי עבור הלקוחות שלהם שירות שיחות וידאו עם וטרינר כך שתוכל לקבל מענה ראשוני בלי לצאת מהבית ומנתוני החברה עולה כי מעל ל50% מהבעיות נפתרות באמצעות שיחת הווידאו עם הנציג.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה