מינויים

חדשות 13 בצעד דרמטי: זה האיש החזק מעכשיו במערכת

אייל דה פאו, לתפקיד מ״מ מנכ"ל של חדשות 13 עד למינוי מנכ"ל קבוע. אוהד כהן ימשיך בתפקידו כסמנכ״ל התוכן של חדשות 13. בנוסף, הוחלט על הקמת ועדת דירקטוריון לאיתור מנכ"ל קבוע לחדשות 13. הוועדה תכלול את נדב טופולסקי, אמיליאנו קלמזוק והדירקטור מטעם הציבור אברהם נתן.
מערכת ice |  1
חדשות 13 (צילום מסך רשת 13)
אחרי סערת עזיבתה של מנכ"לית חדשות 13 יוליה שמאלוב ברקוביץ' בתום קרב אכזרי מול ועד העובדים, דירקטוריון חדשות 13 מינה היום (שני) את יו"ר הדירקטוריון, אייל דה פאו, לתפקיד מ״מ מנכ"ל של חדשות 13 עד למינוי מנכ"ל קבוע.
אוהד כהן ימשיך בתפקידו כסמנכ״ל התוכן של חדשות 13. בנוסף, הוחלט על הקמת ועדת דירקטוריון לאיתור מנכ"ל קבוע לחדשות 13. הוועדה תכלול את נדב טופולסקי, אמיליאנו קלמזוק והדירקטור מטעם הציבור אברהם נתן.

כזכור, לאחר הפיטורים והגעה להסכמות עם הערוץ, היא יצאה לסבב ראיונות ובמוצאי שבת היא אף הגיעה לפטריוטים של ינון מגל בערוץ 14. במהלך הריאיון היא חשפה את מה שעברה במהלך המאבק של העובדים, וכאשר נגעה בנושא החרם שעברה, קולה נחנק.
במהלך הריאיון אמרה שמאלוב ברקוביץ': "אנחנו נמצאים בתקופת החרם. חרם עליי. חרם על כל מי שאומר דעה שהיא לא מקובלת על האליטה, שאני קוראת להם אנשים ברברים. אלה שקוראים לעצמם אליטה, צריכים ללכת לויקיפדיה ולראות מה זה תכונות של אליטה".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ערוץ כושל
    סימה 09/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    השופר של השמאל
    סגור