מינויים

סערה בחדשות 13: עתידה של המנכ"לית החדשה מוכרע עכשיו

ההסכם שנחתם בין הנהלת רשת לוועד העובדים, הקורא להדחתה של שמאלוב-ברקוביץ', טרם יצא לפועל ושמאלוב-ברקוביץ' מסרבת לחתום על הסכם פרישה ומנהלת מאבק עיקש על עתידה המקצועי, כעת הדירקטוריון מתכנס כדי לקבל הכרעה
מערכת ice |  3
יוליה שמאלוב ברקוביץ' (צילום פלאש 90/ נעם ריבקין פנטון, מסך חדשות 13)
דרמה חסרת תקדים מתחוללת בימים אלה בחדשות 13, כאשר דירקטוריון החברה מתכנס היום (ראשון) לדיון גורלי בנוגע לעתידה של המנכ"לית הטרייה, יוליה שמאלוב-ברקוביץ'. המשבר, שהתפתח במהירות מסחררת, חושף מתחים עמוקים בין ההנהלה, העובדים והדירקטוריון, ומעלה שאלות נוקבות על תהליכי קבלת ההחלטות בגופי תקשורת מרכזיים בישראל.
במוקד הסערה עומד הסכם שנחתם בין הנהלת רשת לוועד העובדים, הקורא להדחתה של שמאלוב-ברקוביץ' ולפתיחת הליך חדש לבחירת מנכ"ל. אולם, ההסכם טרם יצא לפועל, כאשר שמאלוב-ברקוביץ' מסרבת לחתום על הסכם פרישה ומנהלת מאבק עיקש על עתידה המקצועי. מקורות בכירים בחברה מדווחים כי המשא ומתן בין הצדדים התמקד לא רק בהיבטים הכלכליים של הפרישה, אלא גם בסוגיות של מוניטין ועתיד תעסוקתי - נושאים שהפכו לנקודות מחלוקת מרכזיות.

הדירקטוריון, שכבר התכנס פעם אחת ללא הכרעה, ניצב כעת בפני שלוש אפשרויות מורכבות: תמיכה בשמאלוב-ברקוביץ' נגד רצון ההנהלה, אישור הסכם פרישה מוסכם, או פתיחה בהליך פיטורין פורמלי. כל אחת מהאפשרויות טומנת בחובה השלכות משמעותיות, הן עבור החברה והן עבור שמאלוב-ברקוביץ' עצמה, כאשר האיום של התערבות משפטית מרחף מעל לכל.
בצל המשבר הניהולי, החברה ממשיכה לתפקד, עם מינויים חדשים כמו זה של ניר כהן לתפקיד סמנכ"ל הדיגיטל. עם זאת, אי-הוודאות לגבי זהות המנכ"ל העתידי משפיעה על תכניות ארוכות טווח ועל מורל העובדים. הפרשה כולה מדגישה את המורכבות של ניהול ארגוני תקשורת בעידן של שינויים מהירים ולחצים מרובים.
ככל שהדיונים בדירקטוריון מתקדמים, העיניים נשואות לא רק לגורלה האישי של שמאלוב-ברקוביץ', אלא גם לעתידה של חדשות 13 כגוף תקשורת מוביל. ההכרעה הצפויה עשויה לסמן נקודת מפנה משמעותית בנוף התקשורת הישראלי, ולהשפיע על האופן שבו ארגוני תקשורת מתמודדים עם משברי הנהגה ושינויים ארגוניים בעתיד.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מאחלת לאשת 13 לקרוס ! (ל"ת)
    אור 09/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    חסרת כשרון וניסיון, שמנסה לאנוס את המערכת! (ל"ת)
    להעיף את המאוסה! 09/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 1.
    המכוערת הזו לכלא (ל"ת)
    להציף את האמת 09/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור