מינויים

כתב חדשות 13 לשעבר בג'וב נוצץ: הדובר החדש של אסותא

בתחילת החודש הודיע מאיר מרציאנו, כתב הבריאות ב-4 השנים האחרונות של חדשות 13, על עזיבתו ויציאתו לדרך חדשה, ועתה אפשר לחשוף את הג'וב החדש שלו: הדובר של אסותא מרכזים רפואיים. גידי לשץ מנכ"ל אסותא: "בטוח שיתרום משמעותית לארגון" | פרסום ראשון
יהודה לוינגר | 
מאיר מרציאנו (צילום יחצ)
כתב הבריאות עד לפני תקופה קצרה של חדשות 13, מאיר מרציאנו, כבר בדרך לתפקיד חדש עם מינויו לדובר החדש של אסותא מרכזים רפואיים. 
בתחילת החודש, הודיע מרציאנו על עזיבתו את חדשות 13, כאשר כתב: "עידכון אישי: לאחר 4 שנים בחדשות 13, החלטתי לצאת לדרך חדשה. ההתלבטויות עוד החלו בטרם המלחמה, וקצב האירועים (הלאומי והארגוני) דחה אותן. מודה ואוהב מאוד את החברים והחברות בחדשות ותודה לכל מי שהיה שותף ושותפה גם מחוץ לארגון. ניסיתי להיות קול למי שאין לו. עוד נשתמע".
מרציאנו, כאמור, בן ה-25, שימש ב-4 השנים האחרונות ככתב הבריאות, ובפברואר האחרון, לאחר גל העזיבות בערוץ, החל לשמש גם כמבזקן במקביל לתפקידו. את דרכו התחיל בחדשות 13 בנובמבר 2020, ולפני כן עורך חדשות וכתב הבריאות והגנת הסביבה בעת שירותו בגלי צה"ל. מרציאנו בוגר תואר ראשון במשפטים (LL.B) עם התמחות בממשל (M.A) מאוניברסיטת רייכמן.
כאמור, עתה הנהלת אסותא מרכזים רפואיים, מעדכנת כי מאיר מרציאנו נבחר לתפקיד דובר אסותא ויכנס רשמית לתפקידו בשבוע הבא בתאריך ה-3.9.

גידי לשץ, מנכ"ל אסותא: "מרציאנו מביא עמו ניסיון רב בתחום התקשורת. אני מברך על הצטרפותו לאסותא, ובטוח שהוא יתרום משמעותית לארגון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה