מינויים

המכללה האקדמית תל אביב יפו במינוי בכיר - זו הנשיאה החדשה

לפרופ' צבר ניסיון ניהולי ואקדמי עשיר, בין היתר כנשיאת המרכז האקדמי רופין. בתפקידה תחליף את הנשיא היוצא פרופ' דרור ורמן, אשר הוביל את חזון האימפקט של המכללה
מערכת ice | 
פרופסור גליה צבר (צילום יונתן ספרן)
פרופ' גליה צבר נבחרה לתפקיד נשיאת המכללה האקדמית תל אביב יפו, כך מודיעה היום הנהלת המוסד האקדמי. צבר תיכנס לתפקידה ב 1 לאוקטובר 2024, והיא תחליף את ההיסטוריון פרופ' דרור ורמן, שכיהן בתפקיד משנת 2020. בארבע שנותיו כנשיא, הוביל פרופ' ורמן את חזון האימפקט של המכללה, פעל ליצירת חיבור בין המכללה ליפו, ודאג לספק ערך והשפעה חברתית לסטודנטים.
בעברה המקצועי, עמדה צבר בראש התוכנית הבין-אוניברסיטאית ללימודי אפריקה, בראש החוג ללימודי אפריקה באוניברסיטת תל אביב, ובראש הפורום ללימודי נשים ומגדר של אוניברסיטת תל אביב.
בין השנים 2016-2021 כיהנה צבר כנשיאת המוסד האקדמי רופין, והובילה אותו להישגים רבים, כולל פיתוח והרחבה של תוכניות הלימוד, הרחבת מעגל השותפים לעשייה האקדמית, הגדלת מספר הסטודנטים וחברי הסגל, ועוד.
פרופ' גליה צבר: "אני מודה לחבר הנאמנים על האמון שנתתם בי. אין לי ספק כי יחד עם הסגל האקדמי והמנהלי אוביל את  המכללה להישגים במרחב האקדמי והחברתי תוך יצירת ערך מוסף לסטודנטים ולבוגרים. כמוסד אקדמי מוביל האמון על הכשרה של צעירות וצעירים עלינו להמשיך ולקדם מקצועיות, חשיבה מדעית וביקורתית, יצירתיות ואמפתיה ככלי לפיתוח אישי חברתי ולאומי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה