מינויים

מינוי בכיר בחברת ההייטק: זה יו"ר הדירקטוריון החדש

איש ההייטק הוותיק אלון בר שני מונה ליושב ראש שותף בארגון צופן-תשבּיק, "אני מאמין כי ישראל זקוקה לתעשייה מתקדמת המבוססת על חדשנות ויזמות, הכוללת גם ייצור מקומי"

מערכת ice | 
אלון בר שני (צילום קטי ראף)
איש ההייטק והיזם הוותיק אלון בר-שני, לשעבר מנכ"ל HP אינדיגו, מונה ליושב ראש שותף בדירקטוריון של ארגון צופן-תשבּיק. בר-שני, שמכהן כחבר דירקטוריון בארגון בשנה האחרונה, ימלא את התפקיד לצד ד"ר רמזי חלבי 'יזם ואיש עסקים, המשמש כיו"ר הועד המנהל בארגון צופן-תשבּיק מזה 16 שנה.
במסגרת תפקידו, אלון, שכיהן כמנכ"ל חברת HP אינדיגו במשך 16 שנה עד 2020 ומשמש בשנים האחרונות כיושב-ראש במספר חברות טכנולוגיה, ישלב בין ניסיונו רב השנים כיזם ותיק בתעשיית ההייטק לבין פעילות צופן-תשביק.
צופן-תשבּיק, בראשות המנכ"לית מייסם ג'לג'ולי, הוא ארגון חיים משותפים שנוסד על-ידי ערבים ויהודים, המאמין ופועל בהתאם לערכי השותפות, השוויון, השילוב והגיוון בין כל רבדי החברה הישראלית.
הבחירה באלון בר-שני נובעת מהצורך בתגבור הדירקטוריון בדמות מנוסה, מוכרת ומובילה בתעשיית ההייטק הישראלית והגלובלית, אשר תסייע לצופן-תשבּיק לחזק את קשרי העבודה ויחסי הגומלין עם חברות ההייטק, בעיקר נוכח האתגרים הרבים שהמשק, הכלכלה והחברה הישראלית עוברים בשנים האחרונות, כולל מיתון, משבר חוקתי ומלחמה והשלכותיהם המאתגרות.
אלון בר-שני, יושב ראש שותף בארגון צופן-תשבּיק: "אני מאמין כי ישראל זקוקה לתעשייה מתקדמת המבוססת על חדשנות ויזמות, הכוללת גם ייצור מקומי. ישראל התברכה באוכלוסייה מגוונת, וישנה הזדמנות למנף את הגיוון הזה לטובת המשק, וכמובן לייצר מציאות שבה אין תקרת זכוכית על רקע דת או מין."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה