מינויים

המרוץ למנכ"לות חדשות 13: מי יחליף את יוליה שמאלוב-ברקוביץ'?

אחרי שמנכ"לית חדשות 13 יוליה שמאלוב-ברקוביץ' הודחה מתפקידה, ישנם 15 מועמדים לרשת אותה. השם המסקרן ביותר: העורך הראשי לשעבר של ישראל היום, בועז ביסמוט. ואילו עוד שמות ידועים?
מערכת ice |  2
יוליה שמאלוב-ברקוביץ' (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג, מסך רשת 13)
עובדי חדשות 13 רשמו בשבוע שעבר הישג ענק, אחרי שהמנכ"לית יוליה שמאלוב-ברקוביץ' הודחה מתפקידה, זאת לאחר המאבק שלהם והעתירה שהוגשה לבג"ץ נגד המינוי הפוליטי לטענתם, שנשאה פרי. המהלך הדרמטי הגיע בעקבות התערבותו של בעל השליטה ברשת, לן בלווטניק.
אחרי הדחתה של שמאלוב-ברקוביץ', מי שימלא את המקום של המנכ"ל הוא יו"ר הדירקטוריון אייל דה פאו. בנוסף, חבר הדירקטוריון צבי חפץ ימונה לדירקטור פעיל ולמשנה למנכ"ל. חפץ לא יקבל שכר על תפקידו, מה שיעזור לממש את המתווה.
כעת, השאלה הגדולה שעולה היא מי יחליף את יוליה שמאלוב-ברקוביץ' בתפקיד וישמש כמנכ"ל הקבוע של חדשות 13? על פי דיווח הבוקר (ראשון) ב"דה מרקר", ישנם לא פחות מ-15 מועמדים לרשת את תפקידה של יוליה שמאלוב-ברקוביץ' כמנכ"לית החדשה של חדשות 13.
על פי הדיווח, לפחות שלושה מהשמות ידועים, שכן לפני מינויה של שמאלוב-ברקוביץ' הם היו מועמדים מובילים. המפיקה מגי וילנסקי, ראש מחלקת החדשות וסגן עורך ראשי ב"וואלה", אריאל שמידבר, והשם המעניין ביותר שעלה בדיווח הוא זה של העורך הראשי לשעבר של ישראל היום ומי שמשמש כחבר כנסת מטעם הליכוד, בועז ביסמוט, כאשר לא ברור כיצד מינוי כזה יעבור חלק לעובדי חדשות 13, שהתנגדו למינויה של שמאלוב-ברקוביץ' בעיקר בגלל הסיבה כי מדובר במינוי פוליטי לטענתם.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מה זה המועמד הזה בועז היזמות. ?? (ל"ת)
    גולן 08/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    בקיצור בג"ץ השליט העליון
    יוסי 08/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    למה צריך בחירות בג"ץ קובע מה יהיה מזג האוויר באיזה מגרש משחקים מי יהיו השופטים ומה תהיה התוצאה, מדובר בעסק פרטי לא להאמין לאן הגענו.
    סגור