מינויים

המנכ"לית החדשה של סימנטק הרצליה: "חוזרת לאהבה הישנה שלי"

ענת זיסמן, בעלת ניסיון רב שנים בתפקידים מקצועיים וניהוליים בעולמות המדיה והתוכן, בתחום השיווק ובעבודה מול גופי פיקוח, לרבות משרד התקשורת. ראש העיר יריב פישר: "סמוך ובטוח שתוביל את הסינמטק להישגים מצוינים שיטיבו עם קהל שוחרי התרבות"
מערכת ice | 
ענת זיסמן (צילום דוברות עיריית הרצליה)
ענת זיסמן מונתה הבוקר (חמישי) למנהלת סינמטק הרצליה. זיסמן, בעלת ניסיון רב שנים בתפקידים מקצועיים וניהוליים בעולמות המדיה והתוכן, בתחום השיווק ובעבודה מול גופי פיקוח, לרבות משרד התקשורת.
בין תפקידיה הקודמים, ענת ניהלה את המוזיאון לילדים באולפני הרצליה, ניהלה את ערוצי נשיונל ג'יאוגרפיק ישראל וכיהנה כסמנכ"לית תוכן בערוצי זהב ושות'. ענת בעלת תואר ראשון בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה, בעלת תואר שני בתקשורת המונים מהאוניברסיטה העברית.
ראש העיר, יריב פישר, בירך את ענת ואמר: "סינמטק הרצליה מעניק לתושבים חוויה קולנועית חדישה ומהנה, עם תכנים איכותיים המותאמים לכולם. ענת מביאה איתה ניסיון עשיר בעולמות התוכן והמדיה, ואני סמוך ובטוח שהיא תוביל את הסינמטק להישגים מצוינים שיטיבו עם קהל שוחרי התרבות. אני מאחל לענת הצלחה גדולה".
ענת זיסמן אמרה: "אני מאוד שמחה על ההזדמנות לחזור לאהבה הישנה שלי - עולם התוכן והקולנוע. מודה על ההזדמנות שניתנה לי ומקווה להצליח ולתרום רבות לסינמטק הרצליה ולחברה לאמנות ותרבות בכלל". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה