מינויים

האקסית של ערוץ 14 בתפקיד חדש: היכן מונתה לכתבת התרבות?

אחרי שבשנה וחצי האחרונות שיראל דילר כתבה באתר 'מקור ראשון' ובמוסף מוצש בנושאי תרבות, קולנוע וטלוויזיה ומגישה את הפודקאסט "תורתם אומנותם" מבית מקור ראשון שמארח אומנים עם זיקה למגזר הדתי, היא מקבלת את התפקיד הבכיר
מערכת ice | 
עכשיו 14 (צילום מסך ערוץ 14)

מינוי חדש ב'מקור ראשון'. שיראל דילר, בת 23, תשמש כתבת לענייני תרבות ולעניינים כלליים וכמנהלת דף האינסטגרם של מקור ראשון. דילר שימשה בעברה ככתבת מגזין והגישה פינת תרבות בערוץ 14, בנוסף שימשה כתבת מגזין בעולם קטן וכתבת תרבות במעריב לנוער.
 

בשנה וחצי האחרונות דילר כותבת באתר 'מקור ראשון' ובמוסף מוצש בנושאי תרבות, קולנוע וטלוויזיה ומגישה את הפודקאסט "תורתם אומנותם" מבית מקור ראשון שמארח אומנים עם זיקה למגזר הדתי.

 



רק בחודש שעבר, עיתון "מקור ראשון" הכריז על מספר מינויים מעניינים בשורותיו. על פי ההודעה הרשמית שפרסמה הנהלת העיתון, אביגיל זית מונתה לתפקיד כתבת בתחומי החינוך והתיישבות ואילו אלינור פבריקר מונתה לתפקיד כתבת הבריאות והמשטרה. 

לאביגיל זית ניסיון רב בתחום התקשורת. בין תפקידיה הקודמים, זית שימשה ככתבת וסגנית עורכת המוסף מוצ"ש של העיתון, היא אף הייתה אחראית על עריכת האתר "מקור ראשון" ושימשה כמבקרת מוסיקה בעיתון. בין הנושאים הבולטים שהביאה לסדר היום, ניתן למנות את הטיפול בבריאות הנפש בישיבות והנושא הכאוב של הטרדות מיניות בדייטים בציבור הדתי-לאומי. 
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה