מינויים

המוזיקאי הישראלי שאיבד את בנו ב-7 באוקטובר - מונה לחברת סטארטאפ

דוד אברמוב (די ג'יי דרוויש), אחד מהשמות הבולטים בסצנת הטראנס המקומית והבינלאומית, שאיבד את בנו הבכור לאור אברמוב ז"ל, שנרצח בטבח ה-7 באוקטובר בפסטיבל הנובה, מצטרף לוועדה המייעצת של הסטארט אפ הישראלי VIBEZ - פלטפורמה טכנולוגית חדשנית ליצירת קהילות סביב אירועי תרבות
מערכת ice | 
דיגיי דרוויש וסער דובב (צילום VIBEZ)
דוד אברמוב (די ג'יי דרוויש), אחד מהשמות הבולטים בסצנת הטראנס המקומית והבינלאומית, ומי שאחראי בין השאר על הפיכת ישראל למעצמת טראנס עולמית, מצטרף לוועדה המייעצת של הסטארט אפ הישראלי VIBEZ - פלטפורמה טכנולוגית חדשנית ליצירת קהילות סביב אירועי תרבות.
VIBEZ היא מערכת טכנולוגית מתקדמת של רישום ומכירת כרטיסים, המעודדת מעורבות של משתתפי האירוע והפיכתם לקהילה המחוברת סביב ההעדפות המוזיקליות והתרבותיות של חבריה. הפלטפורמה החדשנית יוצרת סינרגיה בין חברי הקהילה למכירת הכרטיסים, מכירת מוצרים בזמן האירוע, בקרת כניסות, ושמירה על קשר רציף והמשכי בין חברי הקהילה.
"אני מברך על הצטרפותו של דרוויש לוועדה המייעצת שלנו, ומשוכנע שתרומתו תסייע לנו להפוך לסטארט אפ המוביל ביצירת קהילות אירועים בארץ ובעולם", אומר סער דובב, מנכ"ל ומייסד Vibez, ומי שהקים את הסטארטאפ Eventbuzz, שמפעיל מערכת חכמה לניהול מכירות כרטיסים.
אחת הקהילות הבולטות הפעילות ב- VIBEZ היא קהילת הטראנס והמוזיקה האלקטרונית שעלתה לכותרות בעקבות הטבח שאירע במסיבת הנובה, בו נרצח גם בנו הבכור של דרוויש, לאור אברמוב ז"ל. 
"כמוזיקאי ומפיק אני מכיר את הצורך והחשיבות שבהיכרות מעמיקה עם הקהל שלי, ובשמירה על קשר רציף ומשמעותי איתו", אומר דרוויש ומוסיף: "בחרתי להצטרף ל- VIBEZ כדי לסייע ביצירת קהילות מוזיקה מגובשות, המחזקות את תחושת השייכות והחיבור של חבריהם, תחת הערכים המשותפים שמקשרים ומאחדים ביניהם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה