מינויים

מנכ"ל ויסוצקי הכריע: זו הבכירה שמצטרפת לצמרת ההנהלה

 יפית רוזן מונתה לסמנכ"לית חטיבת המזון וחברת הנהלה בקבוצת ויסוצקי, וזאת כחלק מהתוכנית האסטרטגית של קבוצת ויסוצקי לאחד בין פעילות הקולינריה של זיתא לבין חברת היבוא. רביב ברוקמאייר מנכ"ל קבוצת ויסוצקי: "להמשך צמיחה בפעילות"
מערכת ice | 
יפית רוזן ויסוצקי (צילום מיקי בן ארי מזרחי)
חברת התה הישראלית-בינלאומית במינוי משמעותי היום (שני) בצמרת ההנהלה, וזאת חלק מהתוכנית האסטרטגית של קבוצת ויסוצקי לאחד בין פעילות הקולינריה של זיתא (שמן הזית) לבין חברת היבוא.
בכך, רביב ברוקמאייר, מנכ"ל קבוצת ויסוצקי, הודיע היום על מינויה של יפית רוזן לסמנכ"לית חטיבת המזון וחברת הנהלה. במסגרת תפקידה תנהל רוזן את חטיבת המזון החדשה הכוללת את מותגי היבוא (ביניהם גודייבה, בלה איטליה, ליגורי, קאלבו מקוויטיס, פליפז), זיתא ותמר כנרת.
יפית רוזן, נשואה+3, בוגרת תואר MBA במנהל עסקים עם התמחות בשיווק באוניברסיטת בן גוריון. רוזן החלה את דרכה במחלקת השיווק בחברת שסטוביץ, וב-12 השנים האחרונות הייתה שותפה מלאה להקמת פעילות מותגי היבוא של ויסוצקי. יפית תלווה על ידי רוני וינשטיין, מנכ"ל קבוצת ויסוצקי לשעבר ובהמשך מנכ"ל חברת היבוא, עד סוף השנה הקלנדרית הנוכחית.
כאמור, רוזן מצטרפת לענקית התה הישראלית, והמובילה בייצור תה בישראל, כחלק משינוי אסטרטגי בחברה. ברוקמאייר ממשיך את חזונו בכך שהחברה דוגלת ומאמינה בקידום עובדים מתוך החברה.
 
"טיטראק" של ויסוצקי הסתובבה ברחבי הארץ והציעה, תה ועוגיות ללא תשלום עם פרוץ מלחמת חרבות ברזל.
רביב ברוקמאייר מנכ"ל קבוצת ויסוצקי מסר לאחר המינוי: "אני בטוח שההמשכיות, הידע והניסיון של יפית יובילו להמשך צמיחה בפעילות ואני מאחל לה הצלחה רבה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה