מינויים

בלגן בביטוח הלאומי: המועמד המוביל לתפקיד המנכ"ל החדש נפסל

הוועדה לבחירת מינויים ברשות החברות פסלה את מועמדותו של ינון אהרוני, מי שהיה המועמד המוביל להיבחר כמנכ"ל הביטוח הלאומי החדש. כעת, המועמדויות של  ירונה שלום ואריאל משעל נותרו, אך לא מן הנמנע כי גם הם ייפסלו ושוב ימונה מנכ"ל זמני
מערכת ice |  1
ביטוח לאומי (צילום shutterstock, Magma Images)
אחרי שנודע בשבוע שעבר כי שר העבודה והרווחה, יואב בן צור, ראיין את שלושת המועמדים הסופיים לתפקיד המנכ״לות הקבועה למוסד לביטוח הלאומי, זאת על מנת למסור את המלצתו לוועדת דותן, הדרמה בבחירת המנכ"ל החדש לביטוח הלאומי הגיעה היום (חמישי) לשיאה.
הוועדה לבחירת מינויים ברשות החברות פסלה את מועמדותו של ינון אהרוני, מי שהיה המועמד המוביל ביותר להיבחר כמנכ"ל החדש של ביטוח לאומי, כמו גם את מינויה של ד"ר דניאלה חיון יחזקאלי למנכ"לית המועצה להשכלה גבוהה. כך פורסם היום (חמישי) ב"כלכליסט".
כעת, מעניין יהיה לראות מי יהיה מנכ"ל הביטוח הלאומי החדש, אחרי שיחליף את המנכ"ל הזמני צביקה כהן. רק לאחרונה נודע כי ירונה שלום, ששימשה בעצמה עד לפני שנה בתפקיד מנכ"לית הביטוח הלאומי, אחרי שהייתה ממלאת מקום, היא אחת המועמדות לרשת את התפקיד.
בנוסף אל שלום, גם אריאל משעל, איש התקשורת ששימש במשך כשש שנים, עד לפני כשנתיים, בתפקיד מנכ"ל המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, מועמד לרשת את התפקיד, אך לא מן הנמנע שוועדת האיתור שוב תפסול את כל המועמדים ותמנה ממלא מקום כזכור, בפעם הקודמת שוועדת האיתור אמורה הייתה לבחור מחליף, היא לא הצליחה לעשות זאת ולמעשה פסלה את כל המועמדים, ולכן מונה כהן כממלא מקום המנכ"ל.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    והשחיתות בעיריית חיפה חוגגת
    השימוע בע״מ 07/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בעיריית חיפה מינו לתפקיד בכיר של מנהל אגף פיקוח על הבניה, מי שלא עמד בדרישות הסף כולם יודעים ולא עושים דבר ובמקום תופרים דוח ביקורת מגמתי כדי להעמיד לפיטורין את מי שחשף את השחיתות של הנהלת העירייה. כיום מתברר שמבקר העירייה היה חלק מהועדה שבחרה במועמד הפסול ובמקום לפסול את המכרז הוא מעניק למנהל האגף רשת ביטחון בדמות דוח ביקורת .כיום חלק ניכר מעובדי האגף לפיקוח על הבניה לא יכולים לראות אותו בגלל ההתנהגות שלו ולכן פורשים מהאגף. השחיתות בעירייה חיפה חוגגת. בקרוב יהיו התפתחויות נוספות בנושא.
    סגור