מינויים

חברת הנדל"ן רובי קפיטל במינוי מסקרן: זו הסמנכ"לית החדשה

חברת רובי קפיטל, מודיעה על מינויה של חגית נפתלי לתפקיד סמנכ"לית תפעול ומערכות מידע: "מודה להנהלת החברה על האמון שהם נותנים בי"
מערכת ice | 
חגית נפתלי (צילום יקיר פולק)
חברת רובי קפיטל, המתמחה במימון והשקעות בנדל"ן, מודיעה הבוקר (שלישי) על מינוי מסקרן להנהלה, במסגרתו בישרה על מינויה של חגית נפתלי לתפקיד סמנכ"לית תפעול ומערכות מידע.
חגית בת ה-44, נשואה עם 3 ילדים, היא בוגרת תואר ראשון בלוגיסטיקה וכלכלה בהצטיינות מאוניברסיטת בר אילן בעלת ניסיון רב בעולמות מימון וניהול האשראי ומתמחה בניהול ותפעול מערכות, פרויקטים ותהליכי עבודה מורכבים. 
כמו רבים מעובדי החברה, חגית הינה יוצאת המערכת הבנקאית ומילאה תפקידי ניהול בכירים שונים בבנק אגוד בו עבדה במשך כ-18 שנים, בין היתר כראש תחום נדל"ן ובתפקידה האחרון כמנהלת יחידת תפעול ותיאום בין אגפי בבנק.
חגית החלה את עבודתה בחברת רובי קפיטל לפני מספר חודשים כמנהלת התפעול ומערכות המידע האחראית על ניהול והובלת כלל ההיבטים התפעוליים והטכנולוגיים בקבוצה וכעת קודמה לתפקיד סמנכ"לית.
יעקב ניצן מנכ"ל ושותף בחברת רובי קפיטל ציין כי: "בחודשים בהם חגית מועסקת בחברה, עברנו שדרוג מערכתי משמעותי ברבדי ה- IT והתפעול והמטרה שלנו יחד עם חגית היא להמשיך לייעל ולשפר את ביצועי החברה בתחום".
חגית נפתלי מסרה על מינויה לתפקיד סמנכ"לית תפעול ומערכות מידע ברובי קפיטל: "אני מודה להנהלת החברה על האמון שהם נותנים בי. אני שמחה להיות חלק מחברה צומחת ומובילה בתחומה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה