מינויים

משרד עורכי הדין בתחום ההגירה מציג: זה השותף החדש

עם רקע במוקד לפליטים וקביעת תקדימים משפטיים רבים, קודם עו"ד אסף וייצן לשותף במשרד תומר ורשה. החברה מתמחה בתחום הסדרת המעמד. "תוספת כוח גדולה ומנוע צמיחה משמעותי", אמר המנהל. "מודה על המון שניתן בי. זו אחריות שהיא זכות גדולה", מסר וייצן
מערכת ice | 
תומר ורשה-אסף וייצן (צילום בועז ליברמן)
משרד עורכי הדין בתחום ההגירה מתחדש. משרדו של עו"ד תומר ורשה מצרף אל משרדו שותף בפעם הראשונה, כך הודיע היום (ראשון) בהודעה שפורסמה לתקשורת. השותף החדש שיכנס למשרד הוא עו"ד אסף וייצן. לאחר הצירוף יקרא המשרד "תומר ורשה-אסף וייצן עורכי דין". 
המשרד עוסק בתחום דיני ההגירה והסדרת המעמד בישראל. הוא פועל מאז שנת 2002. תומר ורשה, העומד בראשו, משמש כאחד מיו"ר ועדת ההגירה בלשכת עורכי הדין. עו"ד אסף וייצן מגיע גם הוא מתחום ההגירה, הוא ניהל במשך שנים את המחלקה המשפטית של המוקד לפליטים ומהגרים. הוא עבד במשרדו של ורשה במשך ארבע שנים ויהיה אחרי על ניהול הצוות והידע המקצועי. 
בתגובה למינוי מסר ורשה: "צירופו של אסף הוא תוספת כוח גדולה למשרד ומהווה מנו צמיחה משמעותי למשרד לקראת אתגרי העתיד. בכוונתו להמשיך להוביל את תחום ההגירה בישראל שנים קדימה, יחד עם שכלול יכולות, ידע, הובלה, עומק ויצירת תקדימים משפטיים משמעותיים". 
עו"ד אסף וייצן אמר: "אני שמח ונרגש להצטרף כשותף של תומר במשרד ההגירה המוביל בישראל ומודה על האמון שניתן בי. זו אחריות שהיא זכות גדולה. אעשה הכול כדי לקדם את המשרד ולהביאו לשיאים חדשים בכל מה שקשור להסדרת מעמד בישראל והגנה על זכויות אדם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה