מינויים

הסטארטאפ שגייס 34 מיליון דולר ממנה 5 סמנכ"לים חדשים

חברת Agora מרחיבה את שדרה הניהול וממנה את יוסי ידין, אסף רז, דניאל פרץ, יואב דורון ושפסי ברקוביץ'. רק בחודש שעבר השלים סבב גיוס מרשים של 34 מיליון דולר בסדרה B
מערכת ice |  4
מייסדי הסטארטאפ אגורה (צילום ברק רדונסקי)
חברת הסטארטאפ Agora, המפתחת ומנהלת פלטפורמה לניהול השקעות בנדל"ן, מרחיבה את שדרת הניהול עם מינוי חמישה סמנכ"לים, וזאת לאחר סבב גיוס בהיקף 34 מיליון דולר.
יוסי ידין ששימש עד כה סמנכ"ל מכירות ב-JFrog, מצטרף לחברה וישמש סמנכ"ל המכירות של Agora. יוסי מביא למעלה מ-23 שנות ניסיון רב בתחום המכירות של מוצרי תוכנה ושירותים טכנולוגיים, בניית צוותים, יישום אסטרטגיה עסקית ותוכניות יציאה לשוק של מוצרים. הוא עבד בעבר בתפקידי ניהול מכירות ב-NICE Systems, SAP,  HPו- קומברס טכנולוגיות.

אסף רז, דניאל פרץ, שפסי ברקוביץ׳, יואב דורון ויוסי ידין. צלמים: מיכאל טומרקין, ברק רדונסקי ו-Agora
אסף רז מונה לסמנכ"ל השיווק של Agora. אסף שימש בשלוש השנים האחרונות ראש אגף השיווק בחברה והיה גורם מרכזי בצמיחה ובחדשנות בתקופה זו. הוא בעל ניסיון רב באסטרטגיית שיווק, מיתוג, שיווק מוצרים, שיווק B2B ומכירות. אסף עבד בעבר כיועץ שיווקי של קרן Glilot Capital Partnersו- Madgicx, שבהן יישם תהליכים מורכבים ופיתח אסטרטגיות שיווק ומכירה מקיפות. בנוסף שימש כמנהל השיווק בחברת Elsight.
דניאל פרץ מונה לסמנכ"ל הצלחת לקוחות. הוא שימש מנהל הצלחת לקוחות ב-Agora במשך שלוש שנים, הגדיל את צוות ה-Customer Successל-15 עובדים, עם בניית תוכניות הדרכה ותמיכה ללקוחות החברה. דניאל הוא בוגר קורס קציני ים, שימש מפקד אוניה בגזרת עזה ומפקד יחידת סיור ימי. הוא משמש מנכ"ל של מגלדור, ארגון בוגרי קורס חובלים.
יואב דורון מונה לסמנכ"ל כספים של Agora. יואב מביא עימו ניסיון רב בניהול פיננסי, הובלה ויישום של אסטרטגיות עסקיות. כרואה חשבון מוסמך בוגר KPMG הוא מילא תפקידים פיננסיים מרכזיים בחברת הפינטק Traiana ובסטארטאפ Trax Retail, שם הקים וניהל פעילויות גלובליות מורכבות ותרם משמעותית לצמיחת החברה.

שפסי ברקוביץ' מונה לסמנכ"ל מוצרים פיננסיים. במהלך שלוש השנים האחרונות הוביל שפסי את פיתוח המוצרים הפיננסיים של אגורה, לרבות שירותי בנקאות, תשלומים, שירותי מס ומוצרי חשבונאות. הוא שימש בעבר  שותף ומנהל במספר חברות, תוך התמקדות בפיתוח מוצרים. לאחרונה הוביל את הרכישה של חטיבת הנדל"ן של Clearshift והטמעתה בפלטפורמה של Agora.
עַכשָׁיו פיתחה מערכת המיועדת לניהול השקעות נדל"ן, המבצעת אוטומציה לתהליכים ידניים, חישובי עמלות, תשואה, מיסוי, הנהלת חשבונות ומרכיבים נוספים ומנגישה את כל הנתונים הן לחברות והן למשקיעי נדל"ן באופן שקוף, נאמן למציאות וללא סיכון לאבטחת מידע. פורטל החברה כולל מוצרים פיננסיים משלימים בהם המרות מט״ח והעברות בינלאומיות, כלים לניהול גיוס הכספים, תשלומי מיסוי ועמידה בדרישות רגולטוריות.
הפלטפורמה משמשת כיום לניהול נכסים בהיקף של למעלה מ-150 מיליארד דולר בארה"ב, אירופה וישראל, כולל בתי מגורים פרטיים ומשותפים, משרדים, מבני מסחר וקניונים, מבני תעשייה ועוד מגוון רחב של נכסים. החברה הוקמה בשנת 2019 על ידי בר מור, המשמש מנכ"ל, ליאור דולינסקי, מנהל מוצר ונועם קאהן, מנהל פיתוח, אשר הכירו בשירותם הצבאי כמפקדים ב-8200. Agora גייסה עד כה 63 מיליון דולר, מעסיקה 110 עובדים במשרדי החברה הממוקמים בתל אביב ובניו יורק ונמצאת בשלבי התרחבות ומגייסת אנשי פיתוח, מוצר ומכירות.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    איפה הסמנכ״ליות?
    שירלי 07/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בעידן שלנו, מוזר שהם לא חושבים על גיוון ומגייסים גם נשים לשדרה הניהולית.
    סגור
  • 3.
    חבל שאתם לא משלבים קצת נשים
    יוני 07/2024/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יעשו סדר וימנעו קריסה של החברה
    סגור
  • 2.
    חבל שאין נשים בשדרת הניהול של החברה
    אנונימי 07/2024/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חבל שאין נשים בשדרת הניהול של החברה
    סגור
  • 1.
    הנה נשרף הכסף של המשקיעים (ל"ת)
    אקטואר חובב 07/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור