מינויים

סופרין במינוי חדש להנהלה: זה הבכיר שמצטרף לקבוצת הנדל"ן

שרון רז, מונה לתפקיד מנהל השיווק של חברת הנדל״ן קבוצת סופרין. במסגרת תפקידו, יהיה אחראי על כל מערך השיווק והפרסום של הקבוצה, הכוללים את ניהול השיווק והפרסום של פרויקטי הנדל"ן של הקבוצה, יחסי הציבור, מיתוג החברה וחווית הלקוח
מערכת ice | 
שרון רז (צילום שמוליק סיני)
שרון רז, מונה לתפקיד מנהל השיווק של חברת הנדל״ן קבוצת סופרין. במסגרת התפקיד החדש שלו, רז יהיה אחראי על כל מערך השיווק והפרסום של הקבוצה, הכוללים את ניהול השיווק והפרסום של פרויקטי הנדל"ן של הקבוצה, יחסי הציבור, מיתוג החברה וחווית הלקוח.
שרון רז, שגדל למעשה כל חייו בתל אביב ועד היום מתגורר בעיר, הוא בן 40, והוא נמצא בזוגיות עם שני ילדים. רז הינו בעל תואר ראשון במשפטים, ובנוסף על כך מחזיק ברישיון עורך דין, עוסק בשיווק, פרסום ותוכן עסקי מזה 12 שנים. את תחילת דרכו החל כתקציבאי במשרד פרסום "LEAD", מקבוצת אדלר חומסקי (כיום LEADogilvy) וטיפל בין היתר בתקציבים של "גוגל ישראל", "פנגו" ו-"JDATE".
בהמשך, עבר שרון רז לסוכנות הדיגיטל Operad, שם שימש כמנהל פיתוח עסקי והיה שותף לגיוס לקוחות כמו "יד 2", בית ההשקעות "אקסלנס" ועוד. בהמשך דרכו הפך שרון רז למנהל השיווק של קבוצת גולדשטיין העוסקת בהשבחה ויזמות נדל"ן, ולאחר מכן שימש כמנהל התוכן העסקי של חברת התוכנה למסעדות "ontopo" וכן כיועץ שיווק לעסקים שונים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה