מינויים

שינויים בצמרת ורביט: המנכ"ל החדש מונה באופן רשמי לתפקיד

חברת ורביט (Verbit) הישראלית, מודיעה על מינויו הרשמי של יאיר אמסטרדם למנכ"ל החברה, לאחר ששימש כמנכ"ל זמני מאז חודש פברואר אחרי שהחליף את המייסד תום ליבנה שפרש
מערכת ice | 
יאיר אמסטרדם (צילום ורביט)
חברת ורביט (Verbit) הישראלית, המפתחת ומנהלת את פלטפורמת ה-Verbal Intelligence המובילה בעולם, מודיעה על מינויו הרשמי של יאיר אמסטרדם למנכ"ל החברה, לאחר ששימש כמנכ"ל זמני מאז חודש פברואר, אחרי שהחליף את המייסד תום ליבנה שפרש.
יאיר בעל ניסיון של מעל לשני עשורים בניהול ושימש מנהל תפעול ראשי (COO) ונשיא ורביט. הוא כיהן בעבר סמנכ"ל רכש גלובלי ב-Verint, מנהל תפעול ראשי ב- Ex Libris וב-ProQuest ומכהן בדירקטוריון Glassbox. הוא בעל תואר שני במנהל עסקים ושימש מרצה במי"ל בתחומי ניהול תפעול, רכש בינלאומי וניהול מו"מ.
מאז כניסתו לתפקיד המנכ"ל הזמני השיקה Verbit שורה של חידושים טכנולוגיים עבור לקוחותיה, בהם Captivate™, טכנולוגיית התמלול פורצת הדרך של ורביט, המספקת פתרונות מדויקים שניתן להתאים לצרכי הלקוח הספציפיים, Legal Real-Time, המבצעת תמלול אוטומטי מבוסס בינה מלאכותית של דיונים משפטיים עבור עורכי הדין ברחבי ארה"ב ושותפות אסטרטגית עם ENCO המעניקה ללקוחות המדיה של ורביט מגוון אפשרויות עבור מקודדי חומרה וכתוביות בענן.
בנוסף לכך, שילבה חברת ורביט את Gen.VTM, כלי בינה מלאכותית המבוסס על Generative AI, המעניק למשתמשים בפלטפורמה אפשרות לייצר תובנות מתוך הטקסט בזמן אמת.
חבר הדירקטוריון רוב שוורץ, שותף מנהל בקרן Third Point Ventures, מסר: "יאיר הוכיח את יכולותיו ומנהיגותו בשנים האחרונות כסמנכ״ל התפעול ונשיאה של ורביט. מאז שנכנס לתפקידו כמנכ״ל בפועל בפברואר האחרון, נוכח הדירקטוריון ביכולותיו כמנכ״ל שהינן הרבה מעבר לניהול אופרציה".
"יש לו את החזון הדרוש ואת המחויבות המלאה להוביל אותה לעבר מימוש חזון זה בעזרת מוצרים חדשניים עתירי טכנולוגית AI מתקדמת. אנחנו כבר רואים את הניצנים הראשונות של עבודתו בכיוון זה ואנו עוקבים בציפיה בטוחה לראות את ורביט מממשת את הפוטנציאל האמיתי הטמון בה תחת ידו של יאיר".
יאיר אמסטרדם: "אני מודה לדירקטוריון החברה על האמון בי, וגאה להיכנס לתפקיד של מנכ"ל ורביט. כחברה מובילה בתחום האינטליגנציה המילולית, אנחנו מחויבים לחדש ולהביא לשוק טכנולוגיות AI חדשות המסייעות ללקוחותינו להשיג את המטרות והיעדים העסקיים שלהם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה