מינויים

תמיר פרדו בתפקיד חדש ומסקרן: "קידום ברית הביטחון האזורית"

ראש המוסד לשעבר יכהן כחבר בורד בתנועת דרכנו. בנוסף אליו, צורפו שגריר ישראל בקנדה לשעבר רונן הופמן וד"ר מולי פלג. התנועה ממוקדת מאז המלחמה בחידוש האמון בין העם לממשלה, בקידום ועדת החקירה הממלכתית לנושא מלחמת ישראל-חמאס ואסון ה-7 באוקטובר. המנכ"ל נמרוד דוויק: "הבעת אמון בעשייה"
מערכת ice | 
תמיר פרדו (צילום פלאש 90)
תנועת דרכנו מודיעה היום (שני) על מינוי שלושה חברי בורד חדשים לתנועה. בין המינויים הבולטים, ראש המוסד לשעבר, תמיר פרדו. עד לא מכבר בתפקיד יו"ר הבורד כיהן שר המדע לשעבר, יזהר שי, אך בעקבות נפילת בנו ב-7 באוקטובר ביקש לעזוב ולהקדיש את זמנו לחיזוק המשפחה ולדרישה להקים ועדת חקירה ממלכתית.
דוד שמחה, איש העסקים והיזם החברתי אשר מילא בעבר את תפקיד יו"ר התנועה, לקח על עצמו את התפקיד מחדש עד איתור יו"ר חדש. בנוסף לפרדו, הצטרפו לבורד שני חברים נוספים: רונן הופמן, שגריר ישראל בקנדה לשעבר ומולי פלג, ד"ר למדעי המדינה, פעיל חברתי ואיש רוח.
 
לדברי התנועה, דרכנו חרטה על דגלה להעצים את הרוב המתון בישראל בדרישה למנהיגות שתחזק את הלכידות החברתית ואת הערכים הדמוקרטיים, הליברליים והציוניים של מדינת ישראל, לפי ערכי מגילת העצמאות, ותחתור לפתרון הסכסוך הישראלי-פלסטיני. פעילות התנועה ממוקדת בהשפעה על סדר היום הציבורי ועל מקבלי ההחלטות באמצעות פעילות שטח ענפה וקמפיינים ציבוריים.
התנועה ממוקדת מאז המלחמה בחידוש האמון בין העם לממשלה, בקידום ועדת החקירה הממלכתית לנושא מלחמת ישראל-חמאס ואסון ה-7 באוקטובר ובקידום הפתרון האזורי ליום שאחרי המלחמה. לאורך השנים הובילה תנועת דרכנו מיזמים ומהלכים ציבוריים רבים ורחבי היקף. בין אלו ניתן למנות את הקמת גוף התקשורת העצמאי דמוקרט TV, הגשת בג"צ נגד צמצום עילת הסבירות, קמפיינים גדולים לעידוד הצבעה, קריאה להיפרדות מהפלסטינים ומאבק בסיפוח שטחי C, הקמת חמ"ל אזרחי של מאות מתנדבים ותורמים שנתנו מענה לצרכים של מפונים וחיילים במהלך החודשים הראשונים של מלחמת חרבות ברזל וסיוע למטה משפחות החטופים.
דוד שמחה, יו"ר הוועד המנהל של תנועת דרכנו: גודל השעה קורא לאנשים טובים להירתם לעשייה ציבורית משמעותית ולתרום את הניסיון, הידע וכל כובד משקלם לשינוי המציאות החברתית והפוליטית בישראל. הצטרפותם של תמיר, רונן ומולי היא חיזוק משמעותי לתנועת דרכנו כמייצגת של הרוב הפרגמטי והמתון בישראל.
נמרוד דוויק, מנכ"ל תנועת דרכנו: "אנחנו מובילים בימים אלו שני מאמצים עיקריים - דרישה להקדמת הבחירות לצורך אמון מחודש בהנהגה, וקידום ברית הביטחון האזורית שתביא לסיום המלחמה כחלק מתוכנית אסטרטגית לשינוי מאזן הכוחות באזור. צירופם של חברים חדשים בעלי רקורד עשיר בשירות הציבורי ובעולם העסקים לוועד המנהל של התנועה היא הבעת אמון בעשייה זו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה