מינויים

הערוץ החדש בישראל החליט: מי תתחרה בלוסי אהריש ורפי רשף?

אלי הוכנברג נבחרה להוביל את משבצת הפריים טיים החדשה בערוץ החדש בעברית - i24NEWS. האם תצליח לשנות את מפת הרייטינג?
מערכת ice | 
אולפני i24NEWS (צילום אייס)

עולם החדשות הישראלי עומד בפני טלטלה משמעותית עם כניסתו של שחקן חדש-ישן לזירה. ערוץ i24NEWS מתכונן לעלות לאוויר בגרסתו העברית ב-30 ביוני, ומביא איתו הפתעה גדולה: אלי הוכנברג, עיתונאית ותיקה ומוערכת, בגרסת החו"ל, נבחרה להוביל את רצועת השידור היוקרתית בשעה 17:00, כך לפי פרסום בלעדי במעריב

הוכנברג, שצברה ניסיון עשיר בעשור האחרון ב-i24NEWS האנגלית, עומדת כעת בפני אתגר משמעותי: להתחרות מול שמות כבדים כמו רפי רשף בקשת 12 ולוסי אהריש ברשת 13 על תשומת הלב של הצופה הישראלי.


 



אך הוכנברג היא רק קצה הקרחון. i24NEWS מגייס שורה ארוכה של כוכבי תקשורת מוכרים, ביניהם מירי מיכאלי, צבי יחזקאלי ויוסי יהושוע. האם צוות העל הזה יצליח לשנות את מפת הרייטינג ולהפוך את i24NEWS לשחקן דומיננטי בשוק החדשות הישראלי?

השאלה המרכזית שמעסיקה כעת את תעשיית התקשורת היא: האם i24NEWS יצליח להביא בשורה חדשה לצופה הישראלי? עם הבטחה למהדורות חדשות ומשדרי אקטואליה לאורך כל היום, הערוץ מתכוון להיות הראשון מסוגו בישראל.
בעוד שבועות ספורים נדע האם המהלך הנועז של i24NEWS יצליח לשנות את כללי המשחק בשוק החדשות הישראלי, או שמא יישאר בגדר ניסיון שאפתני בלבד. בינתיים, כל עיני התעשייה נשואות לעבר ה-30 ביוני, היום בו תעלה אלי הוכנברג לאוויר ותנסה לכבוש את לב הצופים הישראלים.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה