מינויים

דן אנד ברדסטריט מבצעת שינויים: זה המינוי החדש בחברה

דן אנד ברדסטריט מודיעה על שינויים ארגוניים בחברה, בניהם רוני אלפרן ימונה לסמנכ"ל הדאטה והמוצרים בחברה
מערכת ice | 
מינוי-אילוסטרציה (צילום vecteezy)
דן אנד ברדסטריט, חברת המידע העסקי הגדולה בעולם, מודיעה על שינויים ארגוניים בחברה, זאת לאחר שבמהלך השנה האחרונה תחום הדאטה עבר התפתחויות משמעותיות. את מחלקות ה-Data Science, תפעול המידע והמוצרים ינהל רוני אלפרן כסמנכ"ל דאטה ומוצרים.
עד היום רוני שימש כמנהל מחלקת הדאטה בחברה, והינו בעל ניסיון רב בהובלה והטמעה של תהליכי עבודה בתחום הדאטה והאנליזה, וכן בעל ניסיון של כ-15 שנה כמבקר פנים בתאגידים הגדולים במשק ובבנקים.

רוני אלפרן (קרדיט צילום: טרנדי)
האגף במבנהו החדש יהיה אחראי על אסטרטגיית הדאטה והמוצרים של החברה וימשיך את צמיחת החברה במסגרתה עד היום הוטמעו תהליכים לשיפור המידע ובוצעו שיפורים רבים שהביאו לגידול בכמות הדוחות והמידע הזמין, על מנת לתת ערך רב יותר ללקוחות החברה בארץ ובחו"ל. בנוסף לתפקידו כסמנכ"ל דאטה ומוצרים, רוני אלפרן יהיה אחראי גם על מחלקת אנליזה.
דורון כהן, יו"ר דן אנד ברדסטריט: "דן אנד ברדסטריט ממשיכה להשקיע מאמץ רב בשדרוג פלטפורמת הדאטה, כהכנה לדור הבא של פתרונות המידע שלנו עבור לקוחותינו. הישגים אלה, הגיעו בעיקרם הודות להשפעה של מנהלי ועובדי מחלקות הדאטה והאנליזה, בשיתוף פעולה עם מנהלי החברה באגפים השונים, אשר הצליחו להביא נקודת מבט חדשה ועדכנית על תהליכים שבוצעו לאורך שנים ולזהות הזדמנויות חדשות לשיפור. אני שמח להודיע על מינויו של רוני אלפרן לתפקיד סמנכ"ל דאטה ומוצרים ובטוח שאיחוד עולמות הדאטה והאנליזה ימשיכו למצב את דן אנד ברדסטריט כחברה מובילה, מתקדמת וחדשנית. לסיום, נתפלל ביחד להצלחה ולשמירה על חיילינו ומייחלים לחזרה מהירה ובטוחה של החטופים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה