מינויים

קבוצת עזריאלי במינוי מסקרן: זו המנכ"לית החדשה של חברת הבת

מיכל חודרלנד (46), קודמה בתפקידה ומונתה בימים אלו למנכ"לית בית הדיור המוגן פאלאס תל אביב מקבוצת עזריאלי
מערכת ice | 
מינוי-אילוסטרציה (צילום freepik)
מיכל חודרלנד (46), מונתה בימים אלו למנכ"לית בית הדיור המוגן פאלאס תל אביב מקבוצת עזריאלי, בה משמשת דנה עזריאלי כיושבת הראש. מיכל, בעלת תואר ראשון בניהול מלונות ותיירות ותואר שני במנהל עסקים ובעלת הסמכה ותעודות מקצועיות בתחומי האימון התזונה והשיקום וניהול בתי דיור מוגן, ושימשה עד כה כמנהלת הספורט והתרבות ברשת בתי הדיור המוגן פאלאס (4 בתי דיור מוגן).
מיכל בעבר הקימה וניהלה את מכון הכושר BODIES ושימשה כמנכ"לית "דרך הכושר לחיים" - תוכנית הרזייה ובריאות לאנשים הסובלים מהשמנת יתר. מיכל חודרלנד: "אני מאמינה במתן מענה אישי ומדויק לכל דייר ודייר, ושואפת לסייע לכל אחד למצוא את העוצמות הקיימות בתוכו ולחזק אותן, במטרה לאפשר תחושת ביטחון, חוזק, ושייכות לקהילה פעילה ומתפתחת".
כזכור, לאחרונה עבר בית הדיון המוגן היוקרתי שדרוג בעלות של כ-16 מיליון שקל. הפרויקט כולל שדרוג וריענון של השטחים הציבוריים כגון הטרקלין, הבר, הלובי ומתחם הספא הכולל את הבריכה, הסאונה, חדרי הטיפולים והכושר. הוא תוכנן על ידי האדריכל ערן בינדרמן.
מיכל חודרלנד (צילום: יח"צ)
העיצוב העדכני מעניק לבית מראה מעט יותר בהיר וקליל תוך שמירה על הצביון האקסקלוסיבי של המותג. בית דיור המוגן פאלאס תל אביב משתרע על שטח בנוי של כ-25,000 מ"ר וכולל 231 יחידות דיור.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה