מינויים

שופרסל ממשיכה במהפכה: האחים אמיר עם מינוי נוסף להנהלה

האחים אמיר ממשיכים לעשות שינויים בצמרת שופרסל: עו״ד עמיחי פינקלשטיין מונה למשנה למנכ״ל שופרסל נדל״ן, זאת לאחר שכיהן סמנכ״ל רגולציה ויועץ משפטי ראשי של הפניקס בית השקעות
מערכת ice | 
שלומי ויוסי אמיר (צילום יחצ, vecteezy, unsplash)
עו״ד עמיחי פינקלשטיין מונה למשנה למנכ״ל שופרסל נדל״ן. עו"ד פינקלשטיין כיהן בתפקידו האחרון כסמנכ״ל רגולציה ויועץ משפטי ראשי של הפניקס בית השקעות.
במסגרת תפקידו הוביל פינקלשטיין וסייע למהלכים מרכזיים בהתפתחות בית ההשקעות, בין היתר עסק ברכישת בית ההשקעות אפסילון, רכישת הפעילות של פסגות ועוד. בעברו כיהן כשותף במשרד עמית פולק מטלון ושות׳. מדובר בשינוי משמעותי נוסף מאז שהאחים יוסי ושלומי אמיר הפכו לבעלים של שופרסל, שעושים שינויים רבים בהנהלה.
שופרסל נדל"ן היא זרוע הנדל"ן של קבוצת שופרסל. החברה ממקדת את עיקר פעילותה בתחום הנדל"ן המניב: רכישה והשכרה של מתחמי תעסוקה משולבי מסחר, פיתוח והשבחה של נכסים קיימים הן מבחינה פיזית והן מבחינה תכנונית, ובכלל זה ניהול המבנים, קידום תב"עות, ניהול ספרי נכסים, ועוד מגוון רחב של שירותים משלימים.
שופרסל נדל"ן מחזיקה ומנהלת נכסי נדל"ן בשטח כולל של למעלה מ-227 אלף מ"ר ובשווי של למעלה מ-3.6 מיליארד שקל. בבעלות החברה עשרות מבנים, מרכזים מסחריים ומתחמי משרדים – המשרתים מאות שוכרים, חברות ובעלי עסקים במגוון רחב של תחומי פעילות בכל רחבי הארץ (וביניהם רשת שופרסל עצמה). 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה