מינויים

PAPAYA מתחזקת: חברת ההייטק הישראלית מצרפת שני בכירים

חברת פאפאיה החליטה לצרף שני מנהלים בכירים לחברה, שמונו לתפקידים חדשים בהנהלה, שהתווספו לשורת המהלכים שעושה החברה בניסיונות להתפתח ולצמוח עוד יותר
מערכת ice |  1
יואב פילוסוף ושי גוטסדינר (צילום יחצ)
מאז הקמתה בשנת 2019, חברת פאפאיה (לשעבר פאפאיה גיימינג) הפכה להיות שחקנית מובילה בענף, עם מעל עשרים מיליון הורדות וכמיליון משתמשים פעילים ביום מסביב לעולם. החברה מעסיקה מעל לכ-300 עובדים, תוך שהיא ממשיכה בגיוס עובדים לתפקידים שונים.
החברה פרסמה היום כי היא מצרפת שני מנהלים חדשים להנהלת החברה. שי גוטסדינר, מצטרף כGM של חטיבת הפלטפורמה, ויואב פילוסוף מצטרף כGM של חטיבת הGAMES. בחברה אומרים כי מינויים אלו, הם למעשה מינויים לתפקידים חדשים בהנהלה שהתווספו כחלק מהתפתחות וצמיחת החברה.
על פי החברה: "שתי החטיבות מאגדות בתוכן צוותים קיימים ויתקיימו באופן אוטונומי תוך דגש על פיתוח הפלטפורמה היחודית לחברה (platform) לצד פוקוס על אופטימיזציה והתפתחות של ורטיקל המשחקים הקיימים (games)". 
שי גוטסדינר, שנכנס לתפקיד מנהל יחידת הפלטפורמה, יהיה אחראי על פעילות הפלטפורמה הייחודית של PAPAYA ויבטיח שהיא עונה על צרכי המשתמשים, תוך התאמה למטרות הצמיחה של החברה. גוטסדינר ינהל צוותים בתחומי המוצר, מחקר ופיתוח, אנליטיקה וארט. גוטסדינר מביא עמו ידע וניסיון ניהולי עשיר, עם למעלה מ-20 שנות ניסיון בענפי המשחקים, התיירות וה-SaaS B2B.
יואב פילוסוף שנכנס לתפקיד מנהל יחידת games, יהיה אחראי על הכיוון האסטרטגי של יחידת המשחקים של PAPAYA. לפילוסוף ניסיון של למעלה מעשור בתעשיית הגיימינג, עם התמחות במשחקים למובייל. הוא מצטרף לפאפאיה מחברת Beach Bum, שם שימש כGM של המשחק דומינו גו ותפקידים נוספים, בהם, מנהל מוצר ראשי ומנהל מוצר ראשי בסטודיו  Lord of the Board. לפני Beach Bum, פילוסוף הוביל צוותי מנהלי מוצר בסלוטומניה, פלייטיקה, וממייסדי חברת המשחקים פבולה.
אוריאל בכר, מנכ"ל ומייסד החברה התייחס למינויים החדשים ואמר: "הצטרפותם של המנהלים החדשים מסמנת עוד אבן דרך בתהליך ההתפתחות והצמיחה של החברה. בשנים האחרונות, חוותה PAPAYA גדילה מרשימה וביצעה כמה מהלכים משמעותיים, כמו התרחבות מרכזי הפיתוח למדינות נוספות, תהליך מיתוג מחדש, מתן חסות למשלחת הישראלית לאולימפיאדה, ועוד".

"אין לי ספק ששי ויואב יתרמו רבות להצלחתנו המשותפת ויסייעו ליצור מבנה ארגוני חזק וגמיש יותר, שיאפשר לנו להמשיך לחדש ולהציע למשתמשים שלנו את החווית המשחק הטובה ביותר". הוסיף המנכ"ל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חחחחחחחחחחחחח
    אריה 06/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא עזבתם את הארץ ????????????????????
    סגור