מינויים

קבוצת רם אדרת מתרעננת: הכירו את הבכיר החדש בחברה

קבוצת רם אדרת, מכריזה על מינוי של בכיר חדש בחברה: מורן פליקס, אשר עובד בחברה כבר למעלה מחמש שנים, מונה לתפקיד סמנכ"ל ביצוע. פליקס: "אני מודה להנהלת רם אדרת שנתנה בי את האמון"
מערכת ice | 
מורן פליקס (צילום יוהנס פלטן)
מורן פליקס, מונה לאחרונה לסמנכ"ל ביצוע בקבוצת רם אדרת. מורן, בוגר לימודי הנדסת בניין בטכניון בחיפה. את עבודתו בקבוצה החל לפני כחמש שנים בתפקיד מנהל אזור בחטיבת הביצוע בחברה ולאחר מכן, מונה כסמנכ"ל רישוי ותכנון. בתפקידו החדש כסמנכ"ל הביצוע, הוא יהיה אמון על כל זרוע הביצוע של הקבוצה.
קבוצת רם אדרת, זוכת פרס המצוינות בבנייה, היא אחת מקבוצות ההנדסה והבניה הוותיקות והיציבות במשק והיא מורכבת ממספר חברות המתמחות בייזום, תכנון וביצוע של פרויקטים מורכבים בתחום הנדל"ן וההנדסה האזרחית.
בשנים האחרונות, קבוצת רם אדרת הגדילה את פעילותה וכיום היא מחזיקה בכ-4,500 יח"ד בתהליכי תכנון, שיווק וביצוע. מערך הביצוע של הקבוצה מונה נכון להיום 14 פרויקטים בכל רחבי הארץ, 11 פרויקטים בתחום המגורים וההתחדשות העירונית ביוזמת הקבוצה, ו-3 פרויקטים אותם הקבוצה מבצעת עבור מזמינים ציבוריים ופרטיים, כמו הקמת בית חולים לחקר הסרטן "בית שולמית" בעפולה ופרויקט בינוי מיון ראשי בבית חולים "מאיר" בכפר סבא.
מורן פליקס, התייחס למינוי לתפקיד סמנכ"ל הביצוע של החברה וציין כי: "אני מודה להנהלת רם אדרת שנתנה בי את האמון ואני שמח להיכנס לתפקיד החדש והמאתגר בקבוצה".
דורון ממרוד, מנכ"ל קבוצת רם אדרת הגיב למינוי של פליקס ומסר כי: "מורן הוא הבחירה הטבעית והנכונה לניהול כל מערך הביצוע של הקבוצה. מורן מביא אתו מקצועיות וניסיון רב. בשנים האחרונות מורן הוכיח את היכולת הניהולית שלו גם בתקופות מאתגרות לענף כמו תקופת הקורונה ותקופת המלחמה מאז 7 באוקטובר. אנחנו מאחלים לו הצלחה בתפקיד החדש".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה