מינויים

הראל ויזל בהחלטה חשובה: זו היו"ר החדשה של פוקס

קבוצת פוקס מודיעה על מינוי יודפת הראל בוכריס ליו"ר הקבוצה. הראל ויזל מנכ"ל ובעלים בירך: "בעלת ניסיון נרחב בניהול, פיתוח עסקי, שיווק ותכנון אסטרטגי. בשנים האחרונות הפכה לקול משמעותי ובולט בקהילה העסקית בישראל, ואנו בטוחים כי ביכולותיה וניסיונה הרבים, תסייע לקבוצה להמשיך לצמוח ולהתפתח רבות"
מערכת ice |  2
הראל ויזל (צילום דימה טליאנסקי, יחצ)
דירקטוריון קבוצת FOX אישר היום (ראשון) את מינויה של יודפת הראל בוכריס לדירקטורית בחברה ואת בחירתה לתפקיד יו"ר דירקטוריון פוקס (בתוקף החל מיום 16.6.2024). הראל-בוכריס תחליף את אבי זלדמן לאחר כ-16 שנים בדירקטוריון, מתוכן כ-12 שנים בתפקיד היו"ר.
הראל בוכריס (52), בעלת ניסיון ניהולי עשיר ורב שנים בעמדות מפתח בשוק הישראלי והבינלאומי, במגזר העסקי, הפיננסי והטכנולוגי. כיום מכהנת כמנהלת של קרן ההון סיכון בלאמברג קפיטל בישראל, כדירקטורית בנק דיסקונט ובחברת 'ידע-חברה למחקר ופיתוח' של מכון ויצמן, וכן בחברות פורטפוליו של בלאמברג קפיטל.

הראל בוכריס נחשבת לאחת מנשות ההון סיכון הבולטות בשוק המקומי, ובעבר כיהנה במשך 8 שנים כמנכ"לית חברת ההשקעות טמרס קפיטל, הקימה את זרוע הפרייבט אקוויטי, הובילה את קרן ההון סיכון בחברת אורבוטק ושימשה כדירקטורית בחברות המובילות במשק, ביניהן אל על, בריטיש ישראל ופרוטליקס. כמו כן, ניהלה את חברת ההשקעות הראל-הרץ ושימשה כיועצת ראשית לתאגיד ITX הנסחר בנאסד"ק יפן.

יודפת הראל בוכריס 
נוסף על אלה, הראל בוכריס ידועה בפעילותה החברתית הענפה, ולאחרונה ייסדה את עמותת 'אשור לילדים' אשר מלווה פיננסית ילדים שהתייתמו משני הוריהם בעקבות אירועי ה-7 באוקטובר, וכן משמשת כחברה בועד המנהל של יוזמת המאה.
להראל בוכריס תואר ראשון בתקשורת ומדעי החברה מאוניברסיטת בר אילן, תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת ברדפורד עם התמחות בשיווק ואסטרטגיות פיתוח עסקי, והיא בוגרת קורס ניהול בכיר מטעם אוניברסיטת הרווארד במסגרת תכנית מעוז.
יודפת הראל בוכריס: "אני שמחה להצטרף לקבוצת פוקס ולהיות חלק מארגון שבולט הן בפעילות העסקית שלו ולא פחות חשוב מכך, גם בתרומה הייחודית שלו לחברה הישראלית. הקבוצה, באמצעות חדשנות ואסטרטגיה מצויינת הפכה במרוצת השנים לשחקן מקומי דומיננטי ובהמשך לגורם מוביל גם בזירה הבינלאומית. אני מודה להראל ולחברי הדירקטוריון על האמון שנתנו בי, ובטוחה שנמשיך להצמיח את החברה גם בישראל וגם בעולם ולהעמיק את הקשר שלנו בקהילה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    האישה הזאת רק דיבורים
    יובל 05/2024/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מספיק להסתכל על תוצאות החברות שבהן כיהנה כדירקטורית. בחירה אומללה של ויזל, לא הייתי נותן לה לנהל חנות מכולת.
    סגור
  • 1.
    תמיד אותה תמונה מכוערת
    ישי 05/2024/26
    הגב לתגובה זו
    4 0
    של הוזלינו
    סגור