מינויים

מנהל מרכז הפיתוח החדש של ריברי: "נמצאים בקפיצה טכנולוגית"

אייל דרורי מונה למנהל מרכז הפיתוח של Rivery, ויהיה אמון על המחלקה הצומחת ועל צוות ה-innovation. הוא ישמש חבר הנהלה בחברה, לאחר שבאמתחתו כ-20 שנות ניהול קבוצות פיתוח. המנכ"ל איתמר בן חמו: "ניסיונו הרב מעיד על יכולות מקצועיות מהשורה הראשונה, תוספת משמעותית להתפתחות החברה"
מערכת ice | 
אייל דרורי (צילום Wind River)
אייל דרורי מונה למנהל מרכז הפיתוח של חברת ריברי (Rivery) בישראל, כך מעדכנת הבוקר (שני) החברה בהודעתה לתקשורת. במסגרת תפקידו דרורי ינהל את מחלקת הפיתוח הצומחת של ריברי, כמו גם את צוות ה-innovation החדש, וישמש חבר הנהלה. לאייל ניסיון של קרוב ל-20 שנים בניהול קבוצות פיתוח, ובין תפקידיו הקודמים כיהן כמנהל קבוצת פיתוח בחברות Octup, Equalum, Cooladata, וWind River (Intel) .
לדרורי תואר שני מאוניברסיטת תל אביב במדעי המחשב ותואר ראשון מהטכניון. איתמר בן חמו, מנכ"ל חברת ריברי בירך על המינוי: "אנו מברכים על הצטרפותו של אייל לצוות המקצוענים שלנו, ניסיונו הרב של אייל מעיד על יכולות מקצועיות מהשורה הראשונה ואנו בטוחים כי מינוי זה יהווה תוספת משמעותית לניהול ולהתפתחות החברה".
אייל דרורי הוסיף: "חברת ריברי נמצאת בגדילה מסיבית ובקפיצה טכנולוגית. אני שמח להצטרף לחברה המובילה בתחומה ובטוח שהנסיון שלי בתחום הניהול ובתחום הביג דאטא בפרט יסייע בתהליכי הגדילה ויעזרו לדחוף את ריברי להיות פלטפורמת דאטה מובילה בשוק"
ריברי מספקת פלטפורמה עבור בנייה ואוטומציה של תהליכי שינוע ומידול דאטה בענן, במטרה להנגיש במהירות את המידע העסקי ממאות מקורות פנימיים וחיצוניים. בעזרת ריברי, אנליסטים ומהנדסי דאטה מתפנים לניתוח המידע, הפקת תובנות והאצת הפעילות העסקית. בין החברות מבוססות הענן שמשתמשות בפתרון של ריברי לניהול ביג דאטה ניתן למנות את: Emmar, Yotpo, DoubleVerify, Bayer, Verbit, Walkeme ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה