מינויים

אאורה במינוי חדש: זה האיש שיצטרף להנהלה הבכירה

בעלי המניות של חברת אאורה התכנסו בערב החג על מנת לאשר את מינויו של נחום אטרקצ'י למנהל חטיבת הנכסים המניבים בחברה
מערכת ice | 
מינוי-אילוסטרציה (צילום vecteezy)
חברת אאורה נדל"ן פרסמה היום (חמישי) כי היא ממנה את נחום אטרקצ׳י כמנהל חטיבת הנכסים המניבים בחברה. אסיפת בעלי המניות של החברה קיבלה את ההחלטה בערב בערב החג לאשר את מינויו.
במסגרת תפקידו, נחום יעסוק בין היתר בפיתוח, תחזוקה, ניהול ושיווק של שטחי נכסי הנדל"ן המניב הנמצאים בהקמה ולקראת הקמה, לרבות איגוד של נכסי הנדל"ן המניב תחת חברת בת של החברה, קידום תהליכי תכנון ורישוי, עמידה בהוראות רגולציה, הכנת תוכניות פיתוח והשבחה, מעקב ובקרה של תהליכים ותוכניות עבודה, ניתוח מחירי השכירות בשוק והתאמת דמי השכירות, שיווק שטחי מסחר להשכרה, ניהול משא ומתן מול שוכרים פוטנציאלים וניהול קמפיינים בהיבטי שיווק ומיתוג.
נחום אטרקצ׳י, בן 30 ובעל תואר ראשון במשפטים, הוא בנו של יעקב אטרקצ׳י בעל השליטה באאורה, ומעורב בפעילות החברה החל משנת 2015 בתחומי פיתוח, תכנון שיווק ומכירה של פעילות הייזום ובניה למגורים ופעילות הנדל״ן המניב.
 
כזכור, בשנת 2021 קיבלה החברה החלטה אסטרטגית לפתח את פעילות נכסי הנדל"ן המניב אשר מוקמים במסגרת פרויקטי המגורים שהחברה יוזמת ומקימה ולשמר אותם כזרוע מניבה. במסגרת זאת, החברה פועלת להקמת סך של כ-76,000 מ"ר שטחים מסחריים, משרדים ומגורים להשכרה לז"א, אשר צפויים להניב  NOI בסך של כ-95 מיליון שקל לשנה, בהדרגתיות החל משנת 2025.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה