מינויים

פייבוקס נפרדת: זו הבכירה שפורשת לאחר 3 שנים

סמנכ"לית הרגולציה פלטפורמת התשלומים פייבוקס, עוזבת את החברה לאחר 3 שנים בתפקיד. נכנסה לתפקיד לאחר שהמנכ"ל אריק פרישמן הפקיד בידיה הזדמנות נדירה עם יציאת החברה לדרך עצמאית: "כעת הגיע הזמן שלי לצמוח ולעבור לשלב הבא"
מערכת ice | 
פייבוקס (צילום יחצ פייבוקס, unsplash)
צליל לוין, סמנכ"לית הרגולציה של פלטפורמת התשלומים פייבוקס, עוזבת את החברה לאחר 3 שנים בתפקיד כמו גם את בנק דיסקונט ועוברת לאתגר הבא. 
לוין החלה במערכת עוד כשהייתה בפעילות בתוך בנק דיסקונט ולאחר תפקידים במטה של היועצת המשפטית של הבנק, נענתה לקריאתו של אריק פרישמן להצטרף לפייבוקס העצמאית והיא מונתה לסמנכ"לית הרגולציה בחברה.

בפוסט פרידה, התייחסה לוין להזדמנות שקיבלה מפישמן והודתה לו: "פגשתי אנשים נדירים שנכנסו לי עמוק ללב. כולל מנכ"ל אחד מיוחד - אריק פישמן, שהבטיח וקיים תפקיד שהוא בעצם הרפתקאה כייפית בלתי נשכחת שבה אקבל הזדמנות לעשות הכל מהכל בקצב של X2. זכיתי לעבוד לצד קולגות נפלאות ועם צוות של מקצועניות שהיה חלק בלתי נפרד מהגשמת החלום הזה".
על עצם התפקיד אמרה לוין שהיה "התשובה שלי לשאלה 'מה את רוצה לעשות כשתהיי גדולה' ולהקים חברה מאפס כחלק מצוות נפלא עם ברק בעיניים", והתייחסה גם לצדדים בתפקיד שהיו רחוקים מעולם המשפט ממנו הגיעה: "מניהול מוצרים לניהול פרוייקטים, סיכוני סייבר וסיכונים תפעוליים, שיווק ואפילו מיקרו קופי. לא הפסקתי ללמוד, כל יום הביא איתו אתגר חדש או לפחות תובנה חדשה".
לוין לא פירטה על תפקידה הבא, רק סיכמה במשפט: "כעת הגיע הזמן שלי לצמוח ולעבור לשלב הבא". בריאיון עבר התייחסה לעתידה בעוד 10 שנים ואמרה שתקווה לצמוח בפייבוקס, אולם נראה שעתה לוין פונה לאתגרים חדשים. מנכ"ל בנק דיסקונט הגיב לה: "בהצלחה רבה בדרך החדשה!".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה