מינויים

חיים ביבס נבחר לקדנציה שלישית כיו״ר מרכז השלטון המקומי

ראשי הרשויות המקומיות מכל רחבי הארץ אישרו פה אחד את בחירתו של חיים ביבס, ראש עיריית מודיעין-מכבים-רעות לתפקיד יושב ראש מרכז השלטון המקומי לקדנציה נוספת
דוד זולדן | 
חיים ביבס (צילום מרים אלסטר פלאש90)
ראשי הרשויות המקומיות מכל רחבי הארץ אישרו פה אחד את בחירתו של חיים ביבס, ראש עיריית מודיעין-מכבים-רעות לתפקיד יושב ראש מרכז השלטון המקומי לקדנציה נוספת. ראש עיריית נתניה מרים פיירברג איכר נבחרה לתפקיד יו״ר האסיפה הכללית.
חיים ביבס, יו"ר מרכז השלטון המקומי: "במהלך חמש השנים האחרונות הוכחנו שהשלטון המקומי הוא הגוף היציב והמשפיע ביותר על חיי אזרחי ישראל. פעלנו יחדיו למען התושבים, ראשי רשויות מכלל המגזרים שמרכיבים את הפסיפס של החברה הישראלית, וכך נמשיך לעשות. לפנינו אתגרים משמעותיים בקדנציה הקרובה. אני מודה לראשי הרשויות על הבעת האמון ומשוכנע שנדע לעבוד יחדיו גם בחמש השנים הקרובות כדי להוביל את הרשויות המקומיות ולקבל סמכויות נוספות אשר יאפשרו לנו לשפר עוד יותר את השירות לתושבים".
 
מרים פיירברג - איכר, ראש העיר נתניה: "אני מודה על האמון שראשי הערים ממשיכים לתת בי ועל בחירתי ליו"ר האסיפה הכללית המאגדת את כל ראשי הרשויות המקומיות".
עוד אמרה פיירברג: "השלטון המקומי הוא כידוע הקשר הישיר של התושבים עם הרשות המרכזית ובעיתות משבר, הוא זה שמצליח לעמוד באתגרי החברה הישראלית בצורה יעילה ומהירה, כפי שקרה עם פרוץ המלחמה. בסופו של דבר מי  שבא במגע אישי עם התושבים ובמבחן המציאות, מי שמתייצב תמיד, מסייע ומתמודד עם כל האתגרים הוא השלטון המקומי.  מכאן אנו נדרשים להמשיך ולמלא את התפקיד המרכזי בהובלת המדינה ובבניית אחדות בין כל חלקי העם וכמובן להמשיך לדאוג לתושבים ולשלומם. בתקווה לימים טובים יותר ולהחזרת החטופים כולם הביתה בשלום!"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה