דעות

לא רק מכירות ומסחריות חשובות אלא גם ערכים ומוסר

מצאתי לנכון לנער מעט מהאבק שהצטבר על מצוות כיבוד הורים, ולהזכיר לכולם שאבא ואמא יש רק אחד וגם הם לזמן מוגבל, וכל זמן שיש לנו את הזכות לכבד אותם צריך לתפוס את זה עם שתי ידיים
יעקב הלפרין | 
יעקב הלפרין (צילום צילום מסך)
נקודת הראייה שלי לקמפיין טוב הוא קמפיין שנוגע בכמה שיותר אנשים, קמפיין טוב הוא קמפיין שיודע לעצור את המבט, מחשבה, ריכוז , ולו גם לשניה יותר מפרסום אחר שנמצא בסביבה.
קמפיין טוב הוא שגורם לנחשף אליו לזכור אותו, ויש גם קמפיין מצויין - קמפיין  מצויין זה קמפיין שגורם לנחשף להזדהות לנאמר בו, להרגיש חלק ממנו ולפעמים גם בלי להרגיש נצליח לגרום לנחשף להיות אוהד ומחובר לקמפיין מבלי שירגיש.
סוד ההצלחה להשגת קמפיין מצויין זה לנסות לגעת בשורש העצב ולגרום לגירוי מספיק חזק כדי שיחרט בזיכרון, ואת זה אפשר לעשות רק כאשר נמצא את המפתח לגעת ב-״אני״ של הנחשף. כל אדם ללא יוצא מהכלל ללא הבדל גזע, מין, תרבות ומדינה, הדבר החשוב לו ביותר הדבר הקרוב לו ביותר הדבר שנמצא בראש סדר העדיפויות שלו זה, הוא עצמו!!!.
כי בסופו של יום אדם הוא אינטרסנט לעצמו ולהצלחתו ואושרו האישי, וכאשר מוצאים בקמפיין את הדרך הנכונה ״לגעת בעצמי״, הצלחנו לפצח את חומות האנטיות והדחייה האוטומטית למסרים פרסומיים, כי המוח האנושי שואף בסופו של יום לספק את לעצמו את הכי טוב ״ לעצמו״ לאגואיזם האישי.
לכן, בכל פרסום שאנחנו נדבר מסביב ועל תועלות כלליות, ועל יתרונות כאלו ואחרים לאותו מושא פרסום המוח יסנן ויחפש בעיקר איפה ״ אני נמצא שם״. כדי להאריך את שהות המחשבה והריכוז, כדי לתפוש את מבט העין לאותה לאותה שניה יקרה, כדי שהפרסום שלנו יהיה מעל ובולט מכל אלפי מסרי הפרסום אליהם אנחנו חשופים במהלך היום, צריך למצוא את אותו ״עצב חשוף של אגואיזם״ שאני ירגיש שזה מדבר רק! אליי! וזה המפתח להצלחת הקמפיין.
קמפיין ״כיבוד אב ואם״ נולד מתוך כוונה טהורה ונקייה וצחה להזכיר לנו את מצוות כיבוד הורים, להזכיר לנו שאבא ואמא הם מלך ומלכה! שאבא ואמא הם אלו שהביאו אותנו לעולם, הולידו, גידלו, פרנסו, חינכו, עמלו, טרחו, דאגו, לא ישנו לילות , שאנחנו עולם ומלאו עבורם שאנחנו בשר מבשרם!! 
דברים שלצערי מעט כהו ואף נשכחו בדורות האחרונים, ובמיוחד בתקופת הקורונה שהיינו הרבה מאוד ביחד, בחדרים סגורים, כלואים, תקופה שהדיסטנס יורד, ימים שהגבולות מטושטשים, תקופה שגם דיבור בין ההורים יכול להיקלט על ידי הילדים בדיבור לא מכובד אחד לשני, דבר שמשפיע קשות על הכבוד שאנחנו כילדים חייבים להורים.
לכן מצאתי לנכון לנער מעט מהאבק שהצטבר על מצוות כיבוד הורים, ולהזכיר לכולם שאבא ואמא יש רק אחד! וגם הם לזמן מוגבל! וכל זמן שיש לנו את הזכות לכבד אותם צריך לתפוס את זה עם שתי ידיים.
בדיעבד החיבור של קמפיין ״שנוגע לאני״ הקמפיין שהוא קונצנזוס, קמפיין שאף אחד לא יכול להגיד אני לא קשור אליו, קמפיין שמדבר על משהו שיש בכל בית, הורים, קמפיין שאין אחד שיכול להרים יד ולהגיד אני לא רוצה לכבד את הורי, החיבור של דבר זך וטהור בצורה עדינה למותג מסחרי (על ידי לקיחת חסות) השפיע על המותג ונתן למותג אנרגיות מיוחדות שאי אפשר היה לקבל בקמפיין מסחרי, כיוון שהשילוב של נגיעה ברגש האישי עם קשר ליחסים קרובים שנוגע לכל אחד, למותג משקפיים שנמצא בכל בית, חיזק את המותג בתודעת הנחשף כמותג, מוביל, שלא רק מכירות ומסחריות חשובה אלא ערכים ומוסר לא פחות חשובים ממכירת המשקפיים.
הכותב: יעקב הלפרין, מנכ"ל חברת המשקפיים "אופטיקה הלפרין"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה