תקשורת ומדיה

האונס ב-7 לאוקטובר: זה הפרויקט החדש של סמנכ״לית ״מטא״ לשעבר

שריל סנדברג, מנכ״לית ״מטא״ לשעבר, סיימה לצלם בישראל סרט דוקומנטרי שעוסק בעדויות חדשות מפי חטופות משוחררות, שורדות וניצולים שהיו בזירות הטבח השונות בשבת השחורה. "עבור אלו שלא שרדו – תפקידנו להיות להן לקול, שכן הן כבר לא יכולות לספר", אמרה 

מערכת ice | 
שריל סנדברג, סמנכלית התפעול של מטא (צילום Moritz Hager / swiss-image.ch for World Economic Forum)
שריל סנדברג, לשעבר ומייסדת ארגון LeanIn.org השלימה אמש בישראל צילומים לסרט דוקומנטרי חדש בהובלתה, Screams Before Silence (״זעקות ואז שתיקה״). הסרט שופך אור על הפשעים המיניים שביצעו מחבלי החמאס כחלק מהמתקפה הרצחנית ב-7 באוקטובר ומציג מידע חדש על האירועים הספציפיים.
הוא מהווה עדות חד-משמעית למעשי אונס, פגיעות ופשעים מיניים שביצעו המחבלים בנשים ובנערות ישראליות לרבות עדויות נוספות שהצטברו בשבועות האחרונים בעקבות שחרורן של חטופות משבי החמאס - אז התברר כי אלו התרחשו גם בתקופת השבי.
למרות העדויות המחרידות, הזוועות זכו להתייחסות מועטה מצד ארגוני זכויות אדם וארגונים בינלאומיים ואף חמור מכך, דמויות עולמיות בולטות מתחום הפוליטיקה, האקדמיה והתקשורת ניסו למזער את היקף האירועים. חלקן אף הכחישו כי התרחשו.
כחלק מהמשימה שלקחה על עצמה להביא לידיעת דעת הקהל העולמית את היקף הזוועות שביצעו מחבלי החמאס, שהתה סנדברג בישראל בשבוע האחרון והשלימה את צילומי הסרט. בין היתר נערכו הצילומים בישובי עוטף עזה וברעים במקום בו התקיימה מסיבת נובה. הסרט כולל ראיונות עם עדי ראייה, חטופות משוחררות, אנשי זק״א ומשטרה, מומחים רפואיים ופורנזיים, ושורדות טבח החמאס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה