תקשורת ומדיה

במקביל למלחמה: קרוביו של הנייה מאושפזים בביה"ח בישראל

ע"פ דיווח של אלמוג בוקר, אחותו של בכיר חמאס, איסמעיל הנייה, אושפזה בביה"ח ישראלי בשל סיבוך רפואי שעברה בזמן לידה. עם פרסום הידיעה, יוסף חדאד פרסם פוסט בחשבון האינסטגרם שלו בו הוא מפציר בישראל לשנות אסטרטגיה: עד כמה נכיל את המציאות הזו?"
מערכת ice |  1
איסמעיל הנייה (צילום פלאש 90/ חסן ג'די)
ע"פ דיווח של אלמוג בוקר, אחותו של בכיר חמאס, איסמעיל הנייה – אושפזה בביה"ח סורוקה בשל סיבוך רפואי שעברה בזמן לידה. כפי שידוע, לכמה מבני משפחתו של הנייה יש אזרחות ישראלית והם מתגוררים בישובים ישראלים.
ע"פ הדיווח, אחת מאחיותיו של הנייה ילדה תינוק פג, והצוותים הרפואיים שוקדים בשביל להציל את חייו בימים אלו. גורם בכיר בסורוקה מסר כי על פי הידוע, מדובר במשפחה בדואית המתגוררת בתל שבע. כמו כן, גם בשנת 2021 דיווחו כי קרובת משפחתו של הנייה מאושפזת בבית חולים ישראלי (איכילוב).
עם דבר הידיעה, פעיל ההסברה הישראלי-ערבי יוסף חדאד, פרסם פוסט בנושא, ומחה על הגישה של מדינת ישראל: "הגיע הזמן כבר שהמדינה תדע לאזן בין העובדה שהיא מדינה מתקדמת עם סט ערכים לבין העובדה שאנחנו חיים במזרח התיכון מוקפים בארגוני טרור". כמו כן, הוא מסביר כי לדעתו ישראל הייתה צריכה להגיע למשפחתו של סינוואר, ו"לתת לכל אחד מהם את ההזדמנות להתנער ולגנות את חמאס". מבחינתו, אם לא יעשו זאת – יש לשלול להם את האזרחות ולעצור אותם על תמיכה בטרור.
 

כמו כן הוא כותב בכאב: "עד כמה נכיל את המציאות הזו שהמדינה שלנו משדרת חולשה ורפיסות מול הטרוריסטים האלה?! הרי אני מזכיר לכולם- את סינוואר אנחנו הצלנו כשגסס ממחלת סרטן שהייתה לו בזמן שהיה אסיר... וראינו איך הוא גמל לנו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    התיפיפות
    רח 02/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הנייה אחד מראשי אירגון טירור אחותו מן הסתם שיכת למשפחת טירור. ילדה פג טירורחסט לעתיד. ישראל המטורללת נחלמת להציל את חייו.מטפלת במשפחת טירור על חשבונינו היום על חשבון חיי ילדינו בעתיד. לקחת את המישפחה הזה ת ולהעיף לעזה שם שילחמו על חייהם. כל עוד החטופים זוכים להתעללות ולרצח ,אין לטפל במשפחת טירור.
    סגור