תקשורת ומדיה

ינון מגל מתפוצץ על תומכי אהרון ברק: "ואלה מדברים על כת"

ינון מגל פרסם לא פחות מ-3 ציוצים אחד אחרי השני בנוגע לפסק הדין שהתקבל בבית הדין בהאג, ובמיוחד על התגובות לאחר החלטתו של אהרון ברק, השופט הישראלי שנשלח לייצג את ישראל על ספסל השופטים
מערכת ice |  1
ינון מגל (צילום פלאש 90/ יוסי זליגר)
שדר הרדיו ומגיש תכנית "הפטריוטים בערוץ 14, ינון מגל, מרבה ליצור סערות ברשתות החברתיות ולאחר פסק הדין שהתקבל בבית הדין הבינלאומי בהאג ביום שישי האחרון, יצר סערה נוספת כזו לאחר פרסום החלטת השופטים, והתגובות שהגיעו בישראל להחלטה.
כזכור, בית הדין אמנם לא הוציא צו במטרה למנוע את המשך המלחמה, אך בדברי פסק הדין נשמעה ביקורת רבה על מדינת ישראל. השופט שנשלח לייצג את ישראל על כס השיפוט, אהרון ברק, אף הצביע בשתי החלטות מתוך סך ההחלטות שהתקבלו, נגד ישראל.
מי שלא עבר בשתיקה על החלטות אלו ועל התגובות שהיללו את השופט ברק ברחבי הרשת, היה כמובן ינון מגל. בציוץ הראשון בו התייחס לנושא הוא שיתף ציוץ של רן ברץ אשר כתב: "הדבר הכי בולט בפס"ד של אהרן ברק, מעבר לכל הכשלים המשפטיים והפוליטיים והלאומיים שגלומים בו (ועוד אכתוב עליהם), הוא הנרקיסיזם הקיצוני. אפילו על השואה ברק מספר כדי להגיד איך היא השפיעה עליו. ואגב, אין לו לקחים לאומיים ממנה לחלוק עם עמיתיו. רק לקחים אישיים ואוניברסליים".
"אם למשל שאלתם כמה פעמים מוזכרת המילה "אנטישמיות" במסמך שדן בשאלה אם ישראל מבצעת רצח-עם, בבית-דין בינלאומי שברק בעצמו רומז שהוא מוטה, ושנפתח בהערה אוטוביוגרפית על השואה, התשובה היא: אפס. כי עולמו של ברק צר כברק. הוא מתחיל ב"הערה אוטוביוגרפית", עובר לצטט את עצמו שוב ושוב, ומסיים ב"מוניתי על ידי ישראל, אבל אני לא סוכן שלה. המצפן שלי הוא חיפוש אחרי מוסר, אמת וצדק...". ברק הוא קדוש בעיני עצמו. ונכון, יש הרבה סיבות לבקר ולכעוס עליו, אדם עם נטיות אנטי-דמוקרטיות מושרשות, שגייס לדעותיו הקיצוניות מחנה פוליטי שלם. אבל יותר מהכל, ברמה האישית והפסיכולוגית, יש בפס"ד הזה משהו מאוד עצוב". הוסיף ברץ.

לאחר שיתוף דברים אלו של ברץ, שיתף מגל ציוץ של אחד ממשתתפי הפאנל ב"פטריוטים", דרור קאפח, ששיתף קולאז' של תגובות מעיתונאים ומשפיענים, ביניהם בן כספית, נדב אייל וחה"כ לשעבר רם שפע, כולן מהללות את ברק. לצד שיתוף זה כתב מגל: "במקום להודות לשופטת מאוגנדה הם מודים לשופט ברק שהצביע פעמיים נגד ישראל ואלה מדברים על כת".
 
לאחר מכן שיתף מגל פרסום של עמית סגל שאומר כי התוצאה בהאג לא הייתה שונה גם אם ישראל הייתה שולחת את חבר הכנסת ניסים ואטורי. על דברים אלו כתב מגל בציניות: "רק שואטורי לא היה מצביע נגד ישראל".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הברון מיכהוזן (ל"ת)
    זאב רמיאל 01/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור