תקשורת ומדיה

אופירה אסייג: "תפסיקו לחרטט אותנו, הבנות שלנו נאנסות"

על רקע התמונות שפורסמו לאחרונה של החטופות הישראליות ברצועת עזה, אופירה אסייג שיתפה כי לדעתה החברה הישראלית לא מתמקדת מספיק בכאב הנשים החטופות, והבהירה: "הבנות החטופות שלנו נאנסות, תפסיקו לחרטט אותנו"
מערכת ice |  3
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
אחד הנושאים הכאובים ביותר בישראל בימים אלו, הוא כל הנוגע בחטופים הישראליים אשר מוחזקים ברצועת עזה על ידי החמאס. לאחרונה נחשפנו לתמונות מזעזעות של החטופות הישראליות, אשר נראות מבוהלות, חיוורות ופצועות. חוסר האונים שבמבטן מודגש לעיני המצלמות, ותפס מקום גם בכותרות בתקשורת העולמית. היום (שישי), מגישת הטלוויזיה אופירה אסייג, התייחסה מנקודת מבטה על פרסום התמונות והיעדר התגובה המתאימה מצד החברה הישראלית.
בטור שפורסם ב-Mako, כתבה כי לדעתה הציבור לא התייחס מספיק לתיעודים הקשים של אותן נשים חטופות, והיא החליטה לשבור שתיקה. "תפסיקו לכבס מילים, תפסיק לחרטט אותנו, הבנות החטופות שלנו נאנסות". כמו כן, היא ביקרה גם את אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו, וכתבה כי לא ייתכן שהגברת מבקשת ממשפחות החטופים שלא להתראיין בתקשורת – כשבנות ישראליות מוחזקות בידי החמאס.
כזכור, אסייג מרבה להביע את דעותיה באופן פומבי ביחס למלחמה. רק לאחרונה לאחר שראש מועצת שלומי, גבי נעמן, הזהיר בראיונות לתקשורת ממנהרות טרור בגבול הצפון, מגישת קשת 12 אופירה אסייג הגיבה לטענותיו וכתבה בחשבון הת'רדס שלה כך: "ראש מועצת שלומי מזהיר ברשת ב' 'יש מנהרות בגבול הצפון, לא יהיה מנוס מכניסה קרקעית לדרום לבנון'. זה מה שחסר לנו עכשיו".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    את לא מעניינת
    מירי 01/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אופירה תתנדבי ותתרמי כסף. חרטטנית.
    סגור
  • 2.
    הבנות בשבי חמאס
    עידו שוב 01/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין ספק שהבנות נאנסות וחלקן ייתכן אף בהריון, חייבים להציל את החטופים חייבים!!!! אמל הימין זה בסדר עדיפות הולך ויורד, העיקר שינצחו מלחמה וישרדו את הקדנציה שלהם, אפסים, נבובי מוח וערלי לב!!!
    סגור
  • 1.
    חרם על ערוץ 12.
    יצק. 01/2024/14
    הגב לתגובה זו
    1 2
    שאלה לי אלייך היית רוצה להתנדב בחולקת אוכל כי נראה לי שיש לך המון זמן מחכה לתשובה בהקדם האפשרי תודה. .
    סגור