תקשורת ומדיה

חברת yes בשיתוף פעולה מסקרן: זה הפרויקט החדש

מכללת ספיר תשיק את פרויקט "יהבים" לזכרו של יהב וינר ז"ל, במסגרתו תעניק מלגות להפקת סרטי סטודנטים אודות אירועי ה-7 לאוקטובר, שיעלו לשידור ב-yes‏. בנוסף, יזכו הסטודנטים לליווי מקצועי של אנשי התוכן של החברה בתהליך היצירה

מערכת ice | 
מכללת ספיר (צילום עמיר טרקל)
חברת yes מכריזה על השקת פרויקט יצירה מיוחד עם מכללת ספיר שבעוטף עזה- "יהבים", לזכרו של יהב וינר ז"ל, חבר סגל בית הספר לקולנוע של המכללה, שנרצח בשבת השחורה.
במסגרת הפרויקט תעניק yes תמיכה כספית באמצעות מלגות, להפקת 10 סרטים קצרים שיצרו סטודנטים בבית הספר לקולנוע בשנת הלימודים האקדמית הקרובה, אודות האירועים שהתרחשו בשבת השחורה, או בעקבותיה ויעלו בהמשך לשידור ב-yes.
סרטים אלו יוגדרו כפרויקט הגמר של הסטודנטים, והם יזכו בנוסף גם לתמיכה ומנטורינג של אנשי התוכן של yes בתהליך היצירה, עד לשלב עלייתן למסך. פרופ' סמי שלום שטרית, ראש בית הספר לאמנויות הקול והמסך במכללה האקדמית ספיר: "חטפנו מכה קשה".
אמר והוסיף: "בשבת השחורה ההיא ונהיה שותפים לשיקום השכונה שלנו בנגב המערבי. הסטודנטים שלנו, לוקחים אחריות לספר את הסיפור מבפנים. זה יהיה פסיפס אינטימי מרתק של סיפורים קטנים שיעבירו את ההלם, הטראומה, ההתמודדות וההתאוששות. תודות לכל העושים במלאכה. זה לא מובן מאליו".
רבים מהסטודנטים במכללה הם תושבי העוטף וחוו על בשרם את האירועים הקשים שהתרחשו באזור ב-7 לאוקטובר. יהב וינר ז"ל, היה אחראי על קשרי החוץ של בית הספר לאומנויות הקול והמסך במכללת ספיר ויוצר מחונן בפני עצמו. סרטו "הילד", זמין לצפייה ב-yes VOD.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה