תקשורת ומדיה

טרגדיה: הסרן במילואים שהשתתף ב"כוכב הבא" - ונפל בעזה

דובר צה"ל התיר לפרסום כי סרן במילואים שאול גרינגליק, בן 26 מרעננה, נפל בקרב בצפון רצועת עזה. גרינגליק השתתף לפני כמה שבועות בודדים בעונה של "הכוכב הבא לאירווזיון", זכה למחמאות השופטים ולבסוף עבר את האודישן 
מערכת ice | 
שאול גרינגליק (צילום צילום מסך מתוך "הכוכב הבא", קשת 12)
הערב (שלישי) הותר לפרסום על ידי דובר צה"ל כי סרן במילואים שאול גרינגליק, בן 26 מרעננה, נפל בקרב בצפון רצועת עזה. לוחם המילואים אשר שירת בגדוד 921 של חטיבת הנח"ל, השתתף לפני כמה שבועות בודדים בעונה של הסדרה "הכוכב הבא לאירווזיון" אשר משודרת בימים אלו בקשת 12, ושר את הביצוע המרגש לשירו של חנן בן ארי, "עטלף עיוור", וזכה לשבחים רבים מצד השופטים.
כזכור, שידוריה של הכוכב הבא נדחו תחילה עקב אסון בו נפלו שני לוחמי צה"ל בקרבות ברצועת עזה. באודישנים הראשונים של העונה צפינו בחיילים וחיילות רבים אשר הגיעו לנסות את מזלם ולהתקדם בתוכנית השירה – גרינגליק היה אחד מהם.
 
קרדיט: קשת 12
חשוב לציין כי על אף הטרגדיות אשר פוקדות את מדינת ישראל בכל שבוע, ערוצים רבים מנסים להחזיר את לוח השידורים לשגרה ולהעניק לצופים מעין "אסקפיזם", בשביל שיוכלו להתנתק מעט מתשדירי החדשות הממלאים את המסכים כמעט בכל שעה במהלך היום. לצערנו, הפעם נראה כי גם תכנית הבידור המוכרת ספגה באופן קשה את השלכותיה של המלחמה המתמשכת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה