תקשורת ומדיה

אייל ברקוביץ' מבקש עזרה בתרומות: "ניתוחים מצילי חיים"

ברקוביץ' כתב באינסטגרם שלו: "זאת שירה, היא בת 25, לוחמת גיבורה שכבר ניצחה את הסרטן בגיל 5. עכשיו, כשהסרטן חזר, היא צריכה לעבור טיפולים וניתוחים מציליי חיים בארצות הברית. אנחנו חייבים לעזור לה להלחם ולנצח. בבקשה שתפו"
מערכת ice | 
אייל ברקוביץ' (צילום מסך קשת 12)
מגיש קשת 12 וכוכב הכדורגל לשעבר אייל ברקוביץ', מסייע בפרויקט איסוף תרומות עבור שירה בת ה-25, שצריכה עזרה כדי לטוס לארצות הברית לשורה של טיפולים מצילי חיים. בסטורי באינסטגרם שלו הוא שיתף את מימון ההמונים שינסה לסייע לה לחזור לאיתנה.
ברקוביץ' כתב: "זאת שירה, היא בת 25, לוחמת גיבורה שכבר ניצחה את הסרטן בגיל 5. עכשיו, כשהסרטן חזר, היא צריכה לעבור טיפולים וניתוחים מציליי חיים בארצות הברית. אנחנו חייבים לעזור לה להלחם ולנצח. בבקשה שתפו".
בפרויקט ב'גיב בק' נכתב: "בתחילת המלחמה, שירה, שהיא קצינת מבצעים, עוד התעקשה להגיע למילואים. היא בדיוק היתה בין טיפולים, עם תופעות הלוואי הקשות של הכימו, אבל היא עלתה על מדים והתייצבה. מתעלה, בכוחות הנפשיים האדירים שלה, ומתעקשת לשרת את המדינה בימים הקשים ביותר של שתיהן".
עוד נכתב: "זאת שירה.שבועיים אח"כ, התברר שאנחנו חייבים לטוס בדחיפות לארה"ב כדי ששירה תוכל לעבור את הניתוח שיציל אותה. ארזנו את עצמנו במהירות שיא ונחתנו תוך יומיים בניו יורק. ועכשיו שירה צריכה אתכם.ן.אנחנו חייבים לתת לה את הסיכוי לנצח. בבקשה תרמו בכפתור התרומה ותעזרו לנו לתת לה את הסיכוי הזה".
כאשר נותרו עוד שישה ימים לפרויקט איסוף התרומות, נאספו בסך הכל 630,018 שקל נכון לכתיבות שורות אלה, על ידיי 3595 תורמים בסך הכל, מתוך 2 מיליון שקלים שמנסה משפחתה להשיג עד ה-31 בדצמבר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה