תקשורת ומדיה

שרי אריסון עם חיזוק משמעותי: זה השדרן הוותיק שגייסה

מנחה הטלוויזיה ומלך הטברנה שמעון פרנס חוזר לתוכנית חדשה ב"רדיו מהות החיים" של אשת העסקים שרי אריסון. איזו תוכנית צפוי להגיש מנחה הטלוויזיה?

מערכת ice |  2
שרי אריסון (צילום אור גפן)
איש התקשורת ומנחה הטלוויזיה שמעון פרנס חוזר בתוכנית חדשה ב"רדיו מהות החיים" של אשת העסקים שרי אריסון. אותה תחנת רדיו, כוללת תוכניות עם מאזינים שצפויות לעלות בימי שישי ובשבת.

על פי פרסום של אורה גולדנברג שטרן באתר TMI, במסגרת התוכניות, יבקש איש התקשורת ומנחה הטלוויזיה שמעון פרנס מהמאזינים שישתפו אותו בסיפורים קצרים על אהבה, אותם יקריא בשידור חי ב"רדיו מהות החיים". כזכור, שמעון פרנס נחשב לאחד המגישים המוכרים והבולטים בתחנות הרדיו ובטלוויזיה.

 
בין תוכניות הרדיו שהיה אחראי עליהן, פרנס הגיש את תוכנית הרדיו "אגן הים התיכון" ואף הנחה את תוכניות המוזיקה המזרחית ברשת ג' וברשת ב'. מלבד זאת, הגיש פרנס את התוכנית הבולטת של גל"צ "ציפורי לילה במעוף ים - תיכוני".
פרנס ידוע גם כמלך הטברנה. בעבר הנחה את תוכנית הטלוויזיה "בטברנה" אשר שודרה בערוץ 1 ובערוץ 2. בשנת 2018, דווח במערכת ICE כי שמעון פרנס היה אחד האורחים שהוזמנו במסגרת כנס החירום שקיימו חברי הכנסת מרב מיכאלי ופרופ' יוסי יונה. על פי הדיווח, מדובר בכנס חירום להצלת הטלוויזיה החינוכית בהשתתפות ח"כים, עובדי החינוכית, שחקנים ומנחים בולטים בהם תיקי דיין, ירדן בר כוכבא, יואב קוטנר, שמעון פרנס ונולי, אוזה ושבי.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אין תוכו כברו
    נתי 01/2024/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קול רדיופוני מחד ואישיות מאידך
    סגור
  • 1.
    כפר קאסמ
    בדיר מחמד 01/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מורה לספורט בגיל 70 אבדתי את השיניימ בלסת התחתון ייי אני מזדהה כישראלי גאה יי כל פגיעה בישראלי היא פגיעה בי ישירות יי תומך בישראל במלחמתה נגד חמאס יי אני זקוק לשתילת שיניים ואין לי מאין לממן יי אבקש מכבודה של גברת אריסון שתעזור לי בממון השתלת הלסת התחתונה יי הללו הללו אל שהנחיל לעמ ישראל שרי בת אל
    סגור