תקשורת ומדיה

אדם הואשם בגרימת מוות בעת סדנת טיפול בסטירות

המטפל האלטרנטיבי הונגצ'י שיאו בן ה-60, הורשה בהריגתה של דניאל קאר-גום, בת ה-71. קאם-גום נהרגה במהלך השתתפותה בסדנה שמבוססת על מתן סטירות עצמיות, בהנחייתו של שיאו 

מערכת ice | 
הנרצחת דניאל קאר-גום (צילום WILTSHIRE POLICE)
ביום שישי האחרון (24.11) המדקר הסיני הונגצ'י שיאו  מקליפורניה, הואשם בהריגה של דניאל קאר-גום, בת 71 במהלך סדנה שהועברה בהנחייתו. המטפל האלטרנטיבי העביר סדנה שמבוססת על מתן סטירות עצמיות.
הונגצ'י שיאו נולד במחוז הוביי, סין. הוא מרפא טבעי, רופא מדקר ומייסד של Pailala Institute, ארגון ללא מטרות רווח בקליפורניה, המתמסר לקידום שיטת הריפוי העצמי. משנת 2000, הוא החל להתחקות אחר שורשי החוכמה הסינית שלו. במשך השנים הבאות, שיאו עקב אחר מרפאים, טאואיסטים, נזירים ומתבודדים.
אח"כ הוא החל את מסע הריפוי שלו בטיבט, שם ריפא כמה אלפי אנשים. לאחר מכן, הוא פתח מרפאה בבייג'ינג. במרפאה זו, הוא ביקש ממטופלים שהמתינו לטיפול לתרגל פאידה (סטירה). אנשים רבים הודיעו על הקלה בכאבים לאחר מכן. 
ב-2016 השתתפה הנרצחת, קאר-גום, בסדנת הטיפול בסטירות אותה הנחה וזאת כדי לסייע למחלת הסוכרת שלה, כך נמסר מבני משפחתה. קאר - גום סטרה לעצמה עד שנהרגה. שיאו הואשם בהריגה אך ברח לאוסטרליה מיד לאחר מכן. שיאו נעצר לאחר שחזר לבריטניה מאוסטרליה על פי צו הסגרה ומשם נלקח למעצר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה