תקשורת ומדיה

סופר נני בדרך לאקזיט? טבילת האש העסקית של מיכל דליות

קבוצת קליק טוי המתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק משחקי ילדים גייסה את אשת החינוך הידועה לטובת פיתוח משחק קופסה שמסייע לילדים לעבד את החוויות והתחושות הקשות כתוצאה מהמלחמה. המשימות והשאלות מבוססות על מגוון שיטות טיפוליות: "חוסן, הדדיות, אומץ וקהילתיות הם שיעזרו לכל אחד מאיתנו להתגבר"
מערכת ice | 
מיכל דליות (צילום יח"צ)
המצב במדינה בשבועות האחרונים נוכח בחיינו ומשפיע על כולנו, מבוגרים וילדים. אנשי קבוצת קליק טוי, שמכירים היטב את עולמות התוכן של הילדים, ומתמחים בפיתוח ייצור ושיווק משחקי ילדים, חשבו כיצד יוכלו לתרום את חלקם במה שהם יודעים לעשות הכי טוב – משחקים.
יחד עם מיכל דליות, הסופר נני של המדינה, הם יצרו משחק קופסא שנועד לסייע לילדים ומבוגרים לעבד את החוויות והתחושות הקשות כתוצאה מהמלחמה ומהימים הקשים שפקדו אותנו ולחלוק אותן עם חברים ומשפחה בצורה של משחק אסטרטגיה שיתופי ומהנה.
ב"יחד ננצח" כולם מנצחים, יחד. מתקדמים לאורך המסלול כשלכל אחד יש מה לתרום למאמץ המשותף. המשימות והשאלות שתגלו בדרך מבוססות על מגוון שיטות טיפוליות ויעזרו לכם לגלות כלים חדשים להתמודדות עם המצב. המשחק מיועד ל-2 עד 10 שחקנים בגילאי 5 ומעלה. מהמשחק תלמדו דרכי התמודדות חדשות, והחברה משוכנעת כי "יחד ננצח!".
מיכל דליות מפתחת המשחק "יחד ננצח" יחד עם חברת קליק טוי: "כשבועיים אחרי שחלפו רעשי המלחמה הראשונים של שמחת תורה, ב-7 באוקטובר 2023, הבנתי שהדי המלחמה יהדהדו עוד זמן רב בין הילדים והבוגרים, וכי הטראומה היא לאומית ולא רק אישית. ידעתי אז שחוסן, הדדיות, אומץ וקהילתיות הם שיעזרו לכל אחת ואחד מאיתנו להתגבר. כדי שנוכל ביחד לנצח,  אנחנו צריכים להכיר בקושי, לדעת דרכי התמודדות ולייצר מטרות של הליכה הלאה וקדימה. במשחק הזה יצרתי מסלול להליכה קדימה, כזה שמצריך שיתוף אחרים והעזרות בתרומתם, כדי להגיע לסיום המיוחל". 

"יחד ננצח", משחק קופסא של חברת קליק טוי ומיכל דליות (צילום: באדיבות קליק טוי)
 "יחד ננצח" הוא משחק אסטרטגיה שיתופי בו על השחקנים לשתף פעולה ולסדר את קלפי המשחק  כך שייצרו שביל רציף מנקודת ההתחלה ועד נקודת הסיום, כאשר לכל שחקן תפקיד ייחודי משלו. בשביל להתקדם השחקנים צריכים לקחת קלפי משימות, אשר מחייבות את השחקנים לפעול. המשימות נלקחו מתוך מגוון גישות טיפוליות ופסיכולוגיות שונות המתאימות להרגעה: פעולות פיזיולוגיות, שיחות, שיתוף, מתן ובקשת עזרה וכדומה. בסוף השביל תחכה לשחקנים הפתעה מהנה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה