תקשורת ומדיה

כמו בימי הביניים: פלסטינים הוצאו להורג בטולכרם

חמזה מבארכ ועזאם ג'ואברה הוצאו להורג בידי אנשי הטרור של חמאס במחנה הפליטים טולכרם, בטענה שמסרו למערכת הביטחון הישראליות מידע

מערכת ice | 
איש חמאס (צילום באדיבות ערוץ 1)
אמש (שישי) הוצאו להורג שני פלסטינים במחנה הפליטים טולכרם באשמת "שיתוף פעולה" עם השב"כ.  הרצח הברוטאלי נעישה בתלייה על עמוד חשמל אירע מול עיניהם של המונים שצהלו וביזו את גופותיהם - תוך שהם מצלמים את המתרחש, מתעללים בגופותיהם וצועקים לעברם "יא בוגדים".
בחודש אפריל האחרון הוצא להורג זהיר אל-ע'ליט, בן 23, תושב הקסבה בשכם, בידי פעילי "גוב האריות"  בטענה ששיתף פעולה עם ישראל ומסר לה מידע על בכירי התארגנות הטרור. על פי מקורות פלסטיניים, אל-ע'ליט העביר מידע מודיעיני שסייע לישראל לחסל את מקימי הארגון. בין היתר, נטען כי אותו מידע הביא לחיסולם של ראשי תשתית הטרור, מוחמד אל-עזיזי ועבד אל רחמן-צבח.
לאחר שנטען כי הצעיר היה משת"פ, התפרסמה הודעת הוידוי שלו. בין היתר, הוא אמר כי: "לשב"כ היה סרטון מיני שלי עם בן זוג פלסטיני אחר וכך גרמו לי לשתף פעולה". לפני מותו, הוא תועד מודה שעמד בקשר עם גורמים ישראליים: "הקפטן אמר לי לעקוב אחר אל-עזיזי ולדווח על כל דבר שקורה בשכונה, עם מי הוא הולך, להסתכל עם מי יוצא ונכנס מהבית. עשיתי את זה במשך שבועיים".
טול כרם היא כ"כ קרובה אלינו אך גם נראית רחוקה אלף שנות אור. היא עיר פלסטינית במערב השומרון, כ-16 ק"מ מזרחית לנתניה, תושבי העיר ברובם ערבים מוסלמים, ומיעוטם ערבים נוצרים. בהסכמי אוסלו הוגדרה העיר כ"שטח A".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה