תקשורת ומדיה

דרמה בחדשות 12: האזעקה תפסה את הכתב באמצע הדיווח

הכתב הצפוני של חדשות 12, גיא ורון, דיווח על האזעקות באזור קריית שמונה בעוד אזעקה תפסה אותו באמצע הדיווח והוא נאלץ להתפנות למרחב מוגן: "הנה שוב אזעקה, אנחנו נכנסים למרחב מוגן"
תום נחום | 
פאנל חדשות השבוע בעיצומו של יום מתיחות בצפון (צילום החדשות)
צה"ל ממשיך להתקרב להכרעת חמאס במסגרת המשך התמרון הקרקעי של כוחות צה"ל בתוך רצועת עזה. יומה ה-46 של המלחמה בעזה (שלישי) מתמקד בהכרעת החמאס לאחר הפגיעה הקשה במחבלים שהסתתרו בשיפא, הלחץ על בכירי חמאס הולך ומתהדק, בארגון הטרור חמאס טוענים שפרטי עסקת החטופים תתפרסם בשעות הקרובות על ידי הקטארים.
במקביל, גם הזירה הצפונית ממשיכה להתחמם עם ירי רקטות לעבר ערי וישובי הצפון, כאשר בחדשות 12, בעת דיווח על הירי לעבר קריית שמונה, הכתב גיא ורון נאלץ להתפנות ולמצוא מחסה כאשר אזעקות החלו לפעול גם במקום ממנו דיווח: "חיזבאללה איים שיגיב על הרג אזרחים לטענתו מוקדם יותר, אז אזעקה נשמעה בקריית שמונה, בית הלל, תל חי, אנחנו יודעים לדווח לפחות על נפילה אחת בשטח פתוח, שמענו לפחות חמישה פיצוצים והנה שוב אזעקה, אנחנו נכנסים למרחב מוגן", עמליה דואק אמרה מהאולפן: "כן, גיא, תיכנס למרחב מוגן ונשוב אליך בהמשך".

בתוך כך, אמש (שני) אחרי הדיון הסוער בכנסת והראיון באולפן חדשות 12, חבר הכנסת אלמוג כהן שהיה מאוד אמוציונאלי חש ברע ונאלץ לקבל טיפול והמגיש ירון אברהם נאלץ להסביר לצופים מדוע הח"כ הזועם נטש את האולפן
ירון כהן אמר לחבר הכנסת כהן: "למה התכוונת שאמרת לנציגי המשפחות של החטופים 'אין לכם מנדט על הכאב'?", על כך אמר: "אני אתחיל ואומר ראשית, משפחות החטופים הם קודש הקודשים, אני הראשון מהקואליציה שהגיע לדבר איתם והרכנתי את ראשי, אבל אני נלחמתי באופקים ואיבדתי קרוב ל-50 חברים? תפסתי את אשתו של חבר שלי שניסתה להגיע לגופה שלו עם תינוק על הידיים".
 
כהן אמר בהמשך: "המנדט על הכאב הוא של כולם, גם שלי, אני ישן עם הריחות והמראות. להגיד לנו הרגנו מספיק חברים? אני כל לילה הולך לישון את המראות האלה, אני רואה את הילדות של חברים שלי ששואלות איפה אבא? אז לי אין כאב? אין לי כאב? אחים שלי שאיבדתי לא מספיק טובים? למה הכאב הזה הוא גם לא שלי? למה אומרים דבר כזה? אנחנו התחלנו את היום הזה בחג, זה היה חג, זה היה חג בכלל ואז מצאתי את עצמי נלחם שם בסימטאות בקלצ'ים ו-RPG ורימונים, למה החברים שלי מאופקים שווים פחות?".
אברהם השיב לו על כך: "חבר הכנסת כהן, הם לא שווים פחות, הם שווים אותו הדבר כמו כל מי שנפל במערכה הזו, אזרחים וחיילים, הדם של אף אחד לא יקר יותר מדם של אדם אחר". בהמשך ניסה כהן לחזור למצב רגוע, אבל התקשה מאוד וחש ברע. "כשאומרים דבר כזה עלוב, הרגתם מספיק ערבים...אמרתי להם את האמת, יש למישהו בעיה עם האמת?".
עוד אמר כהן: "הקשבתי שעה למה שאמרו בשיא הסימפטיה, אבל לבוא ולהגיד שהרגנו מספיק ערבים? מה זה?", אברהם אמר: "אתה מבין מה זה להגיד למשפחה של חטוף "חצופים?", כהן אמר: "אין לי סימפטיה, זה הכאב של כולם? מה כבר אמרתי? אני חבר כנסת שקבר קרוב ל-50 חברים וכמעט איבד את חייו בבוקר, לצעוק גם לחבר כנסת בושה שהוא מגיע לצעדה, מה זה?".
כאן השידור עבר לאדר גיציס בגבול הצפון ונשמע שיעול כבד מצדו של כהן שחש ברע. ירון אברהם אמר: "אני רוצה להתייחס למה שקרה באולפן לפני כמה דקות, אנחנו חייבים לכם הסבר. אלמוג כהן בראיון סוער אחרי עימות סוער בכנסת לא חש בטוב ויצא מהאולפן, הוא מטופל ואנחנו שולחים לו החלמה מהירה. הוא לא חש בטוב ואנחנו רק נאמר שהכל בסדר איתו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה