תקשורת ומדיה

בשעה שלוש: מחווה מרגשת עד דמעות למען השבת החטוף

סשה טרופנוב ביקר עם חברתו ספיר בבית משפחתו, שעלתה מברה"מ לישראל לפני 25 שנה, בסוף השבוע של ה-7 באוקטובר. אביו נרצח והוא נחטף. בכל יום היה נוהג לשתות קפה בזמן קבוע בצהריים, ועזריאלי שרונה החליטו ליזום עבורו יום מיוחד
מערכת ice | 
צעדת משפחות החטופים (צילום פלאש 90/ ג'מאל עוואד)
בסופ"ש הארור של ה-7 באוקטובר סשה טרופנוב ביקר עם חברתו ספיר בבית משפחתו בקיבוץ ניר עוז. אביו נרצח והוא נחטף יחד עם כל משפחתו. מידי יום בדיוק בשעה 15:00, טרופנוב היה מהנדס והוא הקפיד על מנהג קבוע במשך עשור. בשבת השחורה, משפחתו של סשה, שעלתה מרוסיה לפני 25 שנים נחטפה כמעט כולה מקיבוץ ניר עוז לעזה. עתה, קניון עזריאלי שרונה החליט לערוך לו מחווה מרגשת.
סשה עובד בחברת אמזון, ועם הזמן פיתחו כמה חברים מהעבודה נוהל קבוע: כל יום הפסקת קפה ב-15:00. למה לא מוקדם יותר? כי פעם סשה קרא מאמר שכדאי להימנע משתיית קפה/תה לפחות שעה אחרי הארוחה כדי שהוויטמינים והברזל יספגו טוב יותר. אז ניסינו, הרגשנו מעולה, ומאז זו הפכה לשעת הקפה הרשמית שלנו.

אבל כבר חודש שסשה לא שותה את הקפה השחור שלו, לא מוריד משימות בג'ירה ולא מתחבט משעה 10 בקול מה להזמין לארוחת צהרים. למרות הטרגדיה אנו מנסים להיות אופטימיים ולהאמין שהוא ישוב במהרה אלינו ואל הקפה בשלוש שלנו, כי בלעדיו זה לא אותו דבר.
 
אנחנו מזמינים אתכם לאירוע מרגש של קפה בשלוש בשביל סשה כחלק מתערוכת "עוטף ליבי", תערוכה שמאירה זרקור על אמנים שיצרו והציגו בעוטף. ביום חמישי הקרוב, ה-23 בנובמבר, יערך בשעה 14:30 סיור בתערוכה עם האוצרת קרן בר-גיל ואחד האמנים. בשעה 15:00 תתקיים הפסקת קפה בשביל סשה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה