תקשורת ומדיה

מי יציל את בעלי החיים? יוזמה מרגשת למען ההולכים על ארבע

עובדי עמותת תנו לחיות לחיות פועלים במגוון דרכים על מנת לסייע לבעלי החיים באזור הדרום והצפון. האמצעים: חלוקת מזון, האכלת חיות וביצוע חילוצים ופינויים של בעלי חיים מהאזורים שנפגעו. הפרויקט הוקם בזכות בקשת המחלקה הווטרינרית באילת 
מערכת ice | 
תנו לחיות לחיות למען בעלי החיים בעוטף עזה (צילום תנו לחיות לחיות)
בצל המלחמה המתמשכת בעזה, עמותת תנו לחיות לחיות רואה חשיבות רבה לסייע בחילוצים, במזון, בתרופות, בציוד רפואי ובלוגיסטיקה למשפחות ולכלל בעלי החיים שנפגעו באזורי הלחימה. עובדי העמותה ומתנדבים פועלים במגוון דרכים על מנת לסייע לבעלי החיים באזור הדרום והצפון שנותרו בלא בתים ובלא טיפול, על ידי חלוקת מזון, האכלת בעלי חיים וביצוע חילוצים ופינויים של בעלי חיים מהאזורים שנפגעו.
גורמים רבים נרתמו למשימה ושותפים בעשייה. בעת המורכבת הזו נושא הדאגה לבעלי החיים חשוב במיוחד. לאור הלחימה, התעורר צורך לפנות עשרות בעלי חיים שנותרו ללא השגחה וטיפול בשל האירועים הקשים, להעביר מזון ולהאכיל בעלי חיים שנותרו בשטח. לאחרונה העמותה נענתה לבקשה מיוחדת שהגיעה מהמחלקה הווטרינרית באילת.
אילת היא העיר שקלטה את כמות המפונים הגדול ביותר. בעקבות חוסר ההירתמות של משרד החקלאות לנושא, עמותת תנו לחיות לחיות שלחה מלאי מזון לבעלי החיות במלונות בהם לנים המפונים, וביום ראשון הקרוב יגיע משלוח נוסף, עם 30 טון של מזון לבע"ח של משפחות המפונים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה