תקשורת ומדיה

דני קושמרו מתפוצץ מצחוק בשידור: הפתעת ענק בחדשות 12

דני קושמרו הגיב בצחוק גדול ומתגלגל בשידור חדשות 12 כאשר תמיר סטיינמן ניסה לדאוג לשידוך ללוחם שהגיע להתראיין בעמדת השידור שלהם בדרום: "הוא רווק, אז בנות, זה הזמן. אני ממליץ!"
תום נחום | 
דני קושמרו (צילום מסך חדשות 12)
צה"ל מתקדם צעד נוסף להכרעת חמאס במסגרת המשך התמרון הקרקעי של כוחות צה"ל ברצועת עזה. יומה ה-39 של המלחמה בעזה (שלישי) מתמקד בהמשך ההסלמה בצפון והתגברות ירי חיזבאללה על ישראל, שעשויה להביא את הדרג המדיני להכרעה קרובה. לאחר הפגיעה הקשה במחבלים שהסתתרו בשיפא, הלחץ על בכירי חמאס הולך ומתהדק ואף שוחררו שני סרטונים של השבויות כחלק מהמאבק הפסיכולוגי.
לצד התחושות הקשות איתן מסתובב עם ישראל כולו כבר למעלה מחודש, יש רגעים קטנים של אופטימיות גדולה, ורגע אחד כזה, משעשע במיוחד, קרה אמש (שני) במהלך שידור חדשות 12, כאשר דני קושמרו ותמיר סטיינמן, שנמצאים בדרום, ראיינו את הלוחם אלעד בן עמי, כאשר תמיר סטיינמן ניסה למצוא לו כלה ואף כתב בסטורי שלו: "מחפש לו כלה - לוחם וג'נטלמן, הייטקיסט ועורך דין ומתוק!!". 
במהלך השידור, סטיינמן אמר: "הוא רווק, אז אולי הבנות, זה הזמן שלך", קושמרו המשיך: "ובכן, גם רופא, גם הייטק, גם עורך דין, אחלה גבר", בעוד סטיינמן המשיך: "אני ממליץ!", כאשר קושמרו צוחק צחוק גדול מכל הלב בצורה בלתי נשלטת. רגע קטן של אופטימיות גדולה, ולבנות המעוניינות - פרטים נוספים בסטורי של תמיר סטיינמן.
 
בתוך כך, לאחר פרסום תמונת חיילי גולני בתוך פרלמנט חמאס בעזה, תגובות רבות שטפו את הרשתות החברתיות סביב התמונה המדוברת, כאשר סביב ציוץ אחד ספציפי, של פאנליסט 'הפטריוטים' בערוץ 14 נועם פתחי, שבחר לנצל את ההזדמנות ולעקוץ את חדשות 12, פרצה סערה גדולה ברשתות החברתיות, עד למחיקת הציוץ המדובר.

פתחי כתב בציוץ הלוחמני שהעלה נגד חדשות 12 כך: "זה לא באמת ניצחון עד שלוחמי גולני לא מצטלמים באולפנים של אולפן שישי", בהמשך, כאמור, פתחי מחק את הציוץ והעלה ציוץ נוסף בו התנצל: "הציוץ האחרון על אולפן שישי היה בהומור חסר טעם. נמחק. צודקים. סליחה".
מי שהגיב בזעם לציוץ המדובר של פתחי הוא כתב חדשות 12 הוותיק, ציון נאנוס, שכתב: "כשמגיש אולפן שישי שידר ב-7.10 והיה הכתובת היחידה לזעקות לעזרה של תושבי העוטף - הערוץ של האפס הזה היה עדיין עם שקופית חג שמח. איזה אדם דוחה ואיזה ציוץ דוחה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה