תקשורת ומדיה

כוכב הפטריוטים תוקף: "ארץ נהדרת וברקוביץ' אי פעם התנצלו?"

פאנליסט 'הפטריוטים' בערוץ 14, נועם פתחי, ממשיך להגיב לסערת הציוץ שלו, ותוקף שוב: "אברמוביץ'? הילה אלרואי? דרוקר? ברקו? ארץ נהדרת אי פעם התנצלו? מנהלים קמפיין 'אלימות מתנחלים' בזמן מלחמה ואז מטיפים לנו על קשקוש טוויטר"
תום נחום |  1
אייל קיציס בארץ נהדרת (צילום מסך)
צה"ל מתקדם צעד נוסף להכרעת חמאס במסגרת המשך התמרון הקרקעי של כוחות צה"ל ברצועת עזה. יומה ה-39 של המלחמה בעזה (שלישי) מתמקד בהמשך ההסלמה בצפון והתגברות ירי חיזבאללה על ישראל, שעשויה להביא את הדרג המדיני להכרעה קרובה. לאחר הפגיעה הקשה במחבלים שהסתתרו בשיפא, הלחץ על בכירי חמאס הולך ומתהדק ואף שוחררו שני סרטונים של השבויות כחלק מהמאבק הפסיכולוגי.
בתוך כך, לאחר פרסום תמונת חיילי גולני בתוך פרלמנט חמאס בעזה, תגובות רבות שטפו את הרשתות החברתיות סביב התמונה המדוברת, כאשר סביב ציוץ אחד ספציפי, של פאנליסט 'הפטריוטים' בערוץ 14 נועם פתחי, שבחר לנצל את ההזדמנות ולעקוץ את חדשות 12, פרצה סערה גדולה ברשתות החברתיות, עד למחיקת הציוץ המדובר.

פתחי כתב בציוץ הלוחמני שהעלה נגד חדשות 12 כך: "זה לא באמת ניצחון עד שלוחמי גולני לא מצטלמים באולפנים של אולפן שישי", בהמשך, כאמור, פתחי מחק את הציוץ והעלה ציוץ נוסף בו התנצל: "הציוץ האחרון על אולפן שישי היה בהומור חסר טעם. נמחק. צודקים. סליחה".
בהמשך, בשני ציוצים נוספים בנושא, פתחי כתב כך: "הסבר המשך: כן, לפעמים עדיף להתנצל, אבל לא לדאוג, פרופורציות אני מכיר: מאחל לכל התקשורת שתדע להתנצל בדקה על ציוץ סאטירי. מי עומד בסטנדרט כזה בתקשורת? אברמוביץ'? הילה אלרואי? דרוקר? ברקו? ארץ נהדרת אי פעם התנצלו? חדשות 12 התנצלו תוך דקה על פיגוע הסברתי? נא להתקדם ויאללה גולני. אה כן, החלטתי להקדיש את היום הזה לסערת מחיקת הציוץ המהירה בתולדות התקשורת. אני אגיד לכם מי הזדעזע מציוץ שמדבר על גולני מצטלמים באולפן - ערוצים שמנהלים קמפיין "אלימות מתנחלים" בזמן מלחמה, כשכל יו"ש מרוקנת מגברים לוחמים בחזית. הם יכלילו ואז יטיפו לנו על קישקוש טוויטר. המשך יבוא".
מי שהגיב בזעם לציוץ המדובר של פתחי הוא כתב חדשות 12 הוותיק, ציון נאנוס, שכתב: "כשמגיש אולפן שישי שידר ב-7.10 והיה הכתובת היחידה לזעקות לעזרה של תושבי העוטף - הערוץ של האפס הזה היה עדיין עם שקופית חג שמח. איזה אדם דוחה ואיזה ציוץ דוחה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חתיכת אפס
    מה אתה משווה בכלל? 11/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נועם פתחי בחיים שלך אל תשווה את עצמך לאנשים שציינת! חתיכת אפס,ביוב מהלך…אתה וכל הערוץ המסריח שלך! עוכרי ישראל
    סגור