תקשורת ומדיה

ההאקרים הישראלים טוענים: הפלנו את האינטרנט בכל רחבי תימן

המורדים החות'ים בתימן יוצרים לישראל, סעודיה וארצות הברית כאב ראש בגזרה הדרומית, עם שיגורי הטילים וכלי הטיס שלהם, במסגרת הצטרפותם למלחמה נגד ישראל. כעת, קבוצת האקרים ישראלים טוענת שהשיבה להם בתקיפה משלהם
מערכת ice |  2
האקר אילוסטרציה (צילום unsplash)
כמות אדירה של יוזמות פרטיות וציבוריות קמו עם פרוץ מלחמת 'חרבות ברזל' בשלל הגזרות בגבולות המדינה, כאשר בעיקר מדובר על יוזמות של תרומת ציוד לחיילים, מציאת חלופות לאזרחים שנאלצו להתפנות מבתיהם, דאגה לחיילים בודדים וגם אלפי אנשים שמגיעים לחלוק כבוד אחרון לזכר הנופלים ולהביע את תודתם, על אף שלא הכירו אותם באופן אישי.
יוזמה קצת שונה קמה על ידי קבוצת האקרים ישראלים בשם We Red Evils, שטוענת שביצעה מספר תקיפות סייבר משמעותיות נגד אויביה של ישראל, כמו חיזבאללה ואיראן. לפני זמן קצר (שישי) פרסמה קבוצת ההאקרים בחשבון הטלגרם שלה, כי הצליחה לפרוץ לרשת האינטרנט בתימן ולהפיל אותה בכל רחבי המדינה. זאת בתגובה למתקפות הטילים וכלי הטיס שביצעו המורדים החות'ים בתימן נגד מדינת ישראל.
בהודעה שפרסמה קבוצת ההאקרים בטלגרם נכתב: "זה היה מסר פשוט לחותים, הצלחנו להפיל את כל האינטרנט ברחבי המדינה בתימן וניתקנו מעל 10 מיליון איש מהאינטרנט". בנוסף, הם שיתפו צילום מסך של הנתונים וכתבו: "ומצורף תיעוד של אחת מספקיות התקשורת הגדולות שהצלחנו לפרוץ אותה שמחזיקה מאות  אלפי משתמשים, לא נרחיב במילים לגבי אותו מבצע ובמה אנחנו מחזיקים כרגע, המכה הבאה קשוחה יותר. נמשיך לפעול ויחד ננצח."
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    פצחנים חכמים !!
    אחד מהעם 11/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעט מדי ,שזה יהי רק "פרומו" למה שיחכה ללובי הגת - צריך ללמדם לקח על הפעלת הטילים נגד מדינת ישראל !!
    סגור
  • 1.
    מלכים ! חיזקו ואימצו !!!
    תודה 11/2023/10
    הגב לתגובה זו
    3 0
    תפרצו לbcc לcnn ואל גזירה ושימו את סרטון הזוועות
    סגור