תקשורת ומדיה

פקח עירוני מחק גרפיטי לזכרו של נופל - עיריית תל אביב התנצלה

רס"ר יובל גבאי ז"ל, נרצח בידי מחבלי חמאס כשהיה בדרכו למילואים. חבריו ציירו לזכרו בשכונת פלורנטין ציור גרפיטי אך הוא נמחק על ידי פקח עירוני. לאחר מכן, העירייה התנצלה: "המחיקה בוצעה בשגגה ואנחנו מצרים על כך" 

מערכת ice | 
גרפיטי (צילום Miriam Alster FLASH90)
יובל גבאי ז"ל נרצח בידי מחבלים במתקפת הפתע של חמאס ב-7 באוקטובר. גבאי היה אוהד מושבע של הפועל תל אביב ודמות מוכרת בקהילת האוהדים.  חבריו  החליטו להנציחו בעזרת כתובת גרפיטי שנשאה את שמו ואת צבעו האהוב (אדום) בשכונת פלורנטין בתל אביב. להפתעתם הלא נעימה של החברים,  פקח עירוני החליט להסיר את הגרפיטי. 
אחותו של יובל גבאי, יעל, שוחחה עם כתבי N12 ואמרה: "אח שלי גיבור ישראל נהרג כשגויס למילואים כדי לשמור על כל אחד ואחד מעם ישראל. עשו לו מחווה - גרפיטי עם השם שלו ברחוב שמלא בכתובות גרפיטי - מחווה פשוטה שגרמה לנו לקצת דמעות של שמחה. ואז נודע לנו שעיריית תל אביב מחקה את הגרפיטי, לא ברור למה".
לאחר שהחברים והמשפחה התלוננו על הדבר, העירייה שענתה שמחיקת הגרפיטי נעשתה בשגגה וכן, הם יאפשרו לקרוביו של גבאי ז"ל לציירה מחדש. הבוקר (יום ב) חידשו האוהדים את כתובת הגרפיטי. 
מהעירייה נמסר: "אנחנו כואבים עם משפחת גבאי ואת כאבן של אלפי המשפחות אשר איבדו את היקרים והיקרות להם מכל. מחיקת כתובת הגרפיטי בוצעה בשגגה ואנחנו מצרים על כך ולכן נאפשר לחדש אותה. בזמן הקרוב. חשוב לציין: בעיר תל אביב יפו יש נוהלי הנצחה מסודרים וכל בני ובנות העיר שנפלו במלחמות ישראל מונצחים בגן הבנים אשר בפארק גני יהושע".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה