תקשורת ומדיה

השחקן ידין גלמן בריאיון ל- CNN על המלחמה: "קיבלתי סטירה לפנים"

השחקן ידין גלמן התראיין לערוץ התקשורת האמריקאי CNN וסיפר על הרגע בו הוא וצוותו קיבלו קריאה להגיע לקיבוץ בארי וכפר עזה ועל המראות הקשים: "ראינו גופות של משפחות שנרצחו ונשרפו בחיים ברכבים שלהם בדרכים, זה הדבר הראשון שראיתי"
מערכת ice | 
ידין גלמן (צילום מתוך האינסטגרם)

בריאיון לערוץ החדשות האמריקאי CNN, השחקן ידין גלמן מספר על הרגע בו קיבל קריאה לעלות על מדים ולהגיע לקיבוץ בארי וכפר עזה.

"הייתי עם הצוות שלי, חגגתי את היום הולדת שלי לילה לפני וקיבלנו קריאה בבוקר אחרי ששמענו את תקיפת הטילים. בשבילנו זו היה שבת רגילה, זה היה חג בישראל וכולנו נכנסו לרכב ביחד, עזבנו את החברות שלנו והחברים שלנו שלא קיבלו קריאה במסיבה שהיינו בה ונסענו ליחידה שלנו כדי להתארגן".

עוד מספר גלמן על המראות הקשים שהוא וצוות נתקלו לראשונה: "אחרי כמה דקות הגענו לכפר עזה שהיה אחד הקיבוצים שהותקפו ואח"כ עברנו לבארי. בשבילי הפעם הראשונה שקיבלתי סטירה גדולה לפנים הייתה כשהגעתי לגבול הצבאי, שהפריד את האזרחים מאזור המלחמה, היו פשוט גופות ברחוב בישראל. ברחוב רגיל בישראל שהיינו צריכים לנסוע כדי להגיע לקיבוץ בארי, ראינו גופות של משפחות שנרצחו ונשרפו בחיים ברכבים שלהם בדרכים, זה הדבר הראשון שראיתי".
 

 
עוד סיפר גלמן כי עליו ועל צוותו מונחת האחריות לשים בצד את המראות הקשים אליהם נחשפו ולהתרכז בהצלת התושבים באותם הקיבוצים. לאחר ששאלה אותו אחת המגישות כיצד הוא מצליח להחלים מהמראות הקשים שאליהם נחשף במציאות הוא ענה כי כאומה, ישראל נמצאת בטראומה, הביטחון מעורער וכי ניתן לראות שרוע טהור חי ליד ישראל ובתוכה. עוד הוסיף גלמן כי השאלה על איך הוא מחלים נפשית מהמצב היא לא רלוונטית כעת ואמר "אני חושב שאנחנו צריכים להתייחס למצב הנפשי שלנו כשנסיים את המלחמה". 
 

 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה