תקשורת ומדיה

לתגמל כראוי את כוחות הביטחון ויפה שעת אחת קודם

לא יתכן שלוחם ימ"מ ישתכר 10,000 ₪ בחודש, כאשר אין מי שיגדל את ילדיו. לא יתכן, שאנשים שעובדים בשעות לא שעות ומוקפצים בכל מיני הזדמנויות – יצטרכו לפרוס את קניותיהם לתשלומים, כי הם לא גומרים את החודש
ידידיה אפשטיין | 
ידידיה אפשטיין אושיית רשת (צילום מאי סביר)
בימים הקשים ביותר שידעה מדינת ישראל, ראינו את עוז רוחם המופלא של לוחמינו, ולאו דווקא של החיילים, אלא גם של השוטרים, לוחמי מג"ב, מכבי האש, אנשי השב"ס ושאר זרועות הביטחון והגופים האחראים לשלום הציבור. חיים רבים נצלו בזכות תושייתם של אותם גיבורים, ולמדנו שוב על בשרנו, שהיי-טק זה מאד יפה וחשוב, וצריך עורכי-דין ומהנדסים, אבל לפני הכול, אם ברצוננו להתקיים פשוטו כמשמעו – אנחנו זקוקים לאנשים האלו, אשר מסכנים את חייהם ולעיתים אף מקריבים אותם כדי שכולנו נוכל לישון כאן בשקט.
לאור זאת, אני חושב שמחובתה של הממשלה לדאוג לכך, שאותם גיבורים יתוגמלו כראוי. לא יתכן שלוחם ימ"מ ישתכר 10,000 ₪ בחודש, כאשר רוב הסיכויים הם שאשתו לא תוכל לצאת לעבוד משום שהוא לא נמצא בבית ואין מי שיגדל את ילדיו. לא יתכן, שאנשים שעובדים בשעות לא שעות ומוקפצים בהפתעה בכל מיני הזדמנויות – יצטרכו לפרוס את קניותיהם לתשלומים, כי הם לא גומרים את החודש, מתוך תקוה נכזבת שאולי בחודש הבא יהיה יותר קל.
בואו ניתן ללוחמים שלנו את השקט הנפשי שהם זקוקים לו, כדי שידעו לכל הפחות, שמשפחתם מסתדרת בשעה שהם מחרפים נפשם למעננו. מדינת ישראל חזקה דיה מבחינה כלכלית בשביל לעשות זאת, ויותר מכך – לוחם שמתוגמל כראוי יוכל גם לתת מעצמו יותר. נכון הוא, שעד כה הם נתנו מעבר ליכולת שלהם, אבל אסור לסמוך על כך, כי במשך הזמן אנשים נשחקים באופן טבעי, והמציאות הוכיחה לנו, כי אין בידינו הלוקסוס להחזיק כוחות בטחון שחוקים.
יש כאן ענין של הכרת הטוב וגם של חיזוק הביטחון של כולנו. בואו נעשה זאת!
הכותב: ידידה אפשטיין, אושיית רשת ואיש תקשורת חרדי
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה